bevesteging deurgrepen.
bevesteging deurgrepen.
ik heb een tijdje geleden een setje slotloze grepen gescored,die op de astra moeten komen .
nou heb ik begrepen van diegene die de astra gedemoneteerd heeft dat de bevesteging ontbreekt van de slotloze grepen ,en dat deze niet over te zetten zijn vanaf de oude grepen met slot.
weet iemand hoe dat zit ,en of je de bevesteging los kan bestellen ...of is de sloop de beste optie???
sandro
nou heb ik begrepen van diegene die de astra gedemoneteerd heeft dat de bevesteging ontbreekt van de slotloze grepen ,en dat deze niet over te zetten zijn vanaf de oude grepen met slot.
weet iemand hoe dat zit ,en of je de bevesteging los kan bestellen ...of is de sloop de beste optie???
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
dfsfdfd
en om even een oud topic omhoog te halen....bij mij ook niet maar daar hebk al topic voor aangemaakt.....Bartje, schreef:hmm, vaag.. bij mij paste het niet hoor..
Bartje...hoe heb jij dit verholpen??
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
delax dit gaat over slotloze he. jij wilt je sloten behouden omdat je geen cv hebt.
en ik had eerst ook dat de slotloze grepen niet op de metalen plaat pasten, ik heb toen 2 andere achterplaten op de sloop gehaald, slotcilinder eraf gesloopt, en de gatenverhouding was ook anders...
dus ik moest op de metalen achterplaat 2 gaten boren die dan wel overeenkwamen met de 2 schroefdraadpennen van de greep..
alles is dus met elkaar wel pas te maken, en soms past het meteen en soms is het niet uitwisselbaar lijkt wel.
en ik had eerst ook dat de slotloze grepen niet op de metalen plaat pasten, ik heb toen 2 andere achterplaten op de sloop gehaald, slotcilinder eraf gesloopt, en de gatenverhouding was ook anders...
dus ik moest op de metalen achterplaat 2 gaten boren die dan wel overeenkwamen met de 2 schroefdraadpennen van de greep..
alles is dus met elkaar wel pas te maken, en soms past het meteen en soms is het niet uitwisselbaar lijkt wel.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Bij mij ook, alleen heb ik wel de sloten verwijderd, dus hele zooitje eruit, en hele zooitje zonder slot weer erin... no problemo
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)