etc
mjah die stekker voor stuurapparaat is eitje.. maar snap niet welke stekker je bedoeld BIJ het blok (zitten er nogal een paar )Matt schreef:Foto's heb ik op het moment niet.
Naast je stoel zit dat kapje waar je etc computer onderzit daar zit 1 stekker op. Die heb ik schoongemaakt en de stekker die bij je abs blok zit bij je motor.
Als je nog foto's wil hoor ik het wel
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 03 feb 2004 19:26
- Locatie: ridderkerk
- Contacteer:
vanmiddag alles na gelopen maar die code 14
bij contact aan geeft de sensor 5v aan
moet dus voldoende zijn !!! toch ??
dat andere ben ik nog niet uit
alle stekkers zagen er perfect uit
geen oxidatie ofzo klemmen zagen er erg netjes en strak uit
zowel op de stuurmotor als op de etc ecu
zal de schema's er is bijpakken want dan kan ik pas echt zien waar wat vandaan komt !!
zal hem is direct op de stekker van de ecu meten morgen
bij contact aan geeft de sensor 5v aan
moet dus voldoende zijn !!! toch ??
dat andere ben ik nog niet uit
alle stekkers zagen er perfect uit
geen oxidatie ofzo klemmen zagen er erg netjes en strak uit
zowel op de stuurmotor als op de etc ecu
zal de schema's er is bijpakken want dan kan ik pas echt zien waar wat vandaan komt !!
zal hem is direct op de stekker van de ecu meten morgen
volle tank voor 19 euro hahahahaha
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 03 feb 2004 19:26
- Locatie: ridderkerk
- Contacteer:
ok even voor de duidelijkheid wat ik heb gedaan !!!
ik heb op de koeltemp gemeten !!
op de blauwe draad die ook volgens het schema naar punt31 op het etc stuur apparaat terecht komt
op de kt sensor gemeten niet bij het etc moduul
code 63 zou als ik naar het schema kijkt vanaf punt 5(bruin zwart) of punt21 (bruin geel) of punt 6 (groen ) moeten komen
die draden hoe kan ik die het beste doormeten ???? wat geven ze voor weerstand ???
heb nergens losse of versleten of gecorodeerde contacten dus ???
nu zit ik even verder te kijken maar die x12 en die x6 zijn stekkers
even verder kijken in die stekkers bij de ecu
ik heb op de koeltemp gemeten !!
op de blauwe draad die ook volgens het schema naar punt31 op het etc stuur apparaat terecht komt
op de kt sensor gemeten niet bij het etc moduul
code 63 zou als ik naar het schema kijkt vanaf punt 5(bruin zwart) of punt21 (bruin geel) of punt 6 (groen ) moeten komen
die draden hoe kan ik die het beste doormeten ???? wat geven ze voor weerstand ???
heb nergens losse of versleten of gecorodeerde contacten dus ???
nu zit ik even verder te kijken maar die x12 en die x6 zijn stekkers
even verder kijken in die stekkers bij de ecu
volle tank voor 19 euro hahahahaha
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: