Foute Vraag
-
- forum-gebruiker
Foute Vraag
Zijn er dakdragers te koop voor een Astra GSI bj: 1995 C1.8XE E2
Re: Foute Vraag
Vast wel...neem aan dat die rails er niet voor niets zit!Trijzeltje schreef:Zijn er dakdragers te koop voor een Astra GSI bj: 1995 C1.8XE E2
-
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Tuurlijk zijn die er. kHeb wel eens op weg naar Frankrijk een Nederlandse GSi gezien met trekhaak, zaag gat in bumper, caravan derachter en dakdragers.
Vinden wij dan raar, maar normaal doen mensen bij gezinsuitbreiding hun GSi weg, dus kvond geniaal om te zien. We mogen nog 1200 kilo trekken ook. Weer verhogen, stel sneeuwkettingen derop, kinderstoeltjes derin, en hop de Oostenrijkse bergpas op met de sleurheut.
Oh, nu sla ik wat door.
Vinden wij dan raar, maar normaal doen mensen bij gezinsuitbreiding hun GSi weg, dus kvond geniaal om te zien. We mogen nog 1200 kilo trekken ook. Weer verhogen, stel sneeuwkettingen derop, kinderstoeltjes derin, en hop de Oostenrijkse bergpas op met de sleurheut.
Oh, nu sla ik wat door.
c18xe is toch alleen in 93 en 94 gemaakt?? doet er verder ook nie toe maar viel me zo op:PMelbo schreef:Vast wel...neem aan dat die rails er niet voor niets zit!Trijzeltje schreef:Zijn er dakdragers te koop voor een Astra GSI bj: 1995 C1.8XE E2
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Natuurlijk zijn die dakdragers gemaakt. De GSI verschilt daarin natuurlijk niets van zijn langzamere broertjes.
Of je ze nog origineel kunt gestellen van GM (die precies aansluiten bij de dakrail) weet ik niet.
Of je ze nog origineel kunt gestellen van GM (die precies aansluiten bij de dakrail) weet ik niet.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- blue
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra c2.0xe
zo... even uitgeklust........... of niet......
Geef me nu maar een rooitje voor een paar mooie wielen oma....
Geef me nu maar een rooitje voor een paar mooie wielen oma....
hahahahahah je hebt je vleugels verkeerd geplaatst die moeten net als bij een vliegtuig haaks op de auto hahhahhahahah
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
-
- forum-gebruiker
wees daar niet te zeker van melbo mijn ouders hebben een xsara picasso met railzen maar geen dakdrager voor te krijgenMelbo schreef:Vast wel...neem aan dat die rails er niet voor niets zit!Trijzeltje schreef:Zijn er dakdragers te koop voor een Astra GSI bj: 1995 C1.8XE E2
***Geen IMG toegestaan in Onderschrift***
Ik heb thuis ook een setje dakdrager liggen van mijn pa zijn oude vectra, een maar van mij heeft ze toen een tijdje op zijn kadett gehad en ze passen ook perfect op mijn astra,
dus ze zijn er zeker en ook nog vrij univerceel bij verschillende opel modellen.
dus ze zijn er zeker en ook nog vrij univerceel bij verschillende opel modellen.
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
We hebben het hier ook over auto's, niet over citroenen...black diamond schreef:wees daar niet te zeker van melbo mijn ouders hebben een xsara picasso met railzen maar geen dakdrager voor te krijgen
Ik wou er nou niks over zeggen.Melbo schreef:We hebben het hier ook over auto's, niet over citroenen...black diamond schreef:wees daar niet te zeker van melbo mijn ouders hebben een xsara picasso met railzen maar geen dakdrager voor te krijgen
-
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker