slecht starten ineens!!
slecht starten ineens!!
goeiendag mensen, ik ben hier nieuw op dit forum!!
ik heb sinds een week een beeldschone gsi 2.0 16klepper gekocht, ziet er top uit en grote beurt gehad!..
daarbij is de luchtmassameter vervangen, nu na een weekje gereden te hebben had ik gister ineens dat ie niet meer aansloeg met warme motor, na 5 min probere sloeg ie aan..dat heb ik nog 1 keer gehad en daarna weer direct aan slaan zoals vanmorgen naar school en uit school ook geen last!! maar vanmiddag weer niet starten voor geen mogelijkheid, voor mijn gevoel is de accu nog sterk genoeg!! hij geeft geen kick startmotor draait wel gewoon... met koude motor start die dus ook niet!! heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
alvast bedankt!!
mvg wiebe wiersma
ik heb sinds een week een beeldschone gsi 2.0 16klepper gekocht, ziet er top uit en grote beurt gehad!..
daarbij is de luchtmassameter vervangen, nu na een weekje gereden te hebben had ik gister ineens dat ie niet meer aansloeg met warme motor, na 5 min probere sloeg ie aan..dat heb ik nog 1 keer gehad en daarna weer direct aan slaan zoals vanmorgen naar school en uit school ook geen last!! maar vanmiddag weer niet starten voor geen mogelijkheid, voor mijn gevoel is de accu nog sterk genoeg!! hij geeft geen kick startmotor draait wel gewoon... met koude motor start die dus ook niet!! heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
alvast bedankt!!
mvg wiebe wiersma
Astra GSI 2.0 16v
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Let eens op! Als ie die keren dat hij niet wil starten of het gele motronic lampje brand. Als ie NIET brand start hij niet. Dna heb je een probleem met het brandstofpomprelais.
Dus bekijk even: Brand lampje bij het op contact zetten - dan willie wel starten. Brand ie niet, dan start hij ook niet.
Dus bekijk even: Brand lampje bij het op contact zetten - dan willie wel starten. Brand ie niet, dan start hij ook niet.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
ik heb een foto gemaakt van t dashboard wanneer die op contact staat... ik zie geen geel lichtje!!Laagvlieger schreef:Let eens op! Als ie die keren dat hij niet wil starten of het gele motronic lampje brand. Als ie NIET brand start hij niet. Dna heb je een probleem met het brandstofpomprelais.
neem aan dat het wel het brandstofrelais is?
mvg
[/url]
Astra GSI 2.0 16v
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
brand je abs lampje ook even als je em net op contact zet? deze is rechts naast je gele tractioncontrol lampje.,
je motronic lampje is de 3e van links, een symbooltje met een bliksem erin. deze is geel.
de 2 helemaal links, waar er op je foto 1 van brand is van je handrem en van nog iets, en deze 2 zijn rood
( ik heb net door de regen gelopen voor je en gekeken )
je motronic lampje is de 3e van links, een symbooltje met een bliksem erin. deze is geel.
de 2 helemaal links, waar er op je foto 1 van brand is van je handrem en van nog iets, en deze 2 zijn rood
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
voor de kenners:
als t motronic lampje los zit / slecht contact maakt of stuk is, kan ie dan wel starten of schakelt ie dan automatisch bepaalde functies uit?
ik denk hieraan omdat je dynamo bijvoorbeeld ook niet bijlaad als je acculampje niet brand bij contact aan of gewoon stuk is.
als t motronic lampje los zit / slecht contact maakt of stuk is, kan ie dan wel starten of schakelt ie dan automatisch bepaalde functies uit?
ik denk hieraan omdat je dynamo bijvoorbeeld ook niet bijlaad als je acculampje niet brand bij contact aan of gewoon stuk is.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
@ROy Lampje is alleen signalering.. als lampje bijvoorbeeld stuk is werkt de motronic gewoon naar behoren.
Op de foto zie ik GEEN motorstorings/motronic lampje.
Wiebe moet even een nieuw brandstofpomprelais scoren bij de dealert.
Op de foto zie ik GEEN motorstorings/motronic lampje.
Wiebe moet even een nieuw brandstofpomprelais scoren bij de dealert.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
.. dankje kerel dat je even door de regen loopt voor mij:p! ik ben gister helemaal nat geregend door dit gekloot met mun auto....Roy 2.0 16v schreef:brand je abs lampje ook even als je em net op contact zet? deze is rechts naast je gele tractioncontrol lampje.,
Astra GSI 2.0 16v
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Relais zit bij je Motronic. Als je in de PASSAGIERSStoel gaat zitten.. dan het paneel waar je met je rechterbeen tegen aan schopt (even schoppen dus) eraf halen.. daar zit de motronic (stuur apparaat) en het brandstofrelais.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker