$tefan's astra cabrio | C2's...?
- GSi Twente
- forum-gebruiker
8,5J voor, 9,5J achter, 16 inch.
Laatst gewijzigd door GSi Twente op 28 okt 2006 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Das idd een erg strakke cabrio. Rondom irmscher kit..
Heb met mijne trouwens eenaanrijding gehad afgelopen vrijdag. Ik stopte bij het afrijden van een rotonde om voetgangers voor te laten. Degene die achter me reedt had dat blijkbaar te laat in de gaten. Hij is recht achter op me gereden. Gelijk iets verderop gestopt, waar gelukkig 2 parkeervakken naast de weg vrij waren. Rustig uitgestapt, schade bekeken en toen maar naar mij thuis gereden om een formulier in te vullen.
Zichtbare schade is zoals het er nu naar uitziet m'n achterbumper. Maar eens kijken van de week wat het schadebedrijf en de expert ervan zeggen.
Ik hoop er in ieder geval nog een leuk extraatje bij over te houden. Das dan het enige positieve aan al deze rompslomp
Een prachtige paint-situatieschets..
Heb met mijne trouwens eenaanrijding gehad afgelopen vrijdag. Ik stopte bij het afrijden van een rotonde om voetgangers voor te laten. Degene die achter me reedt had dat blijkbaar te laat in de gaten. Hij is recht achter op me gereden. Gelijk iets verderop gestopt, waar gelukkig 2 parkeervakken naast de weg vrij waren. Rustig uitgestapt, schade bekeken en toen maar naar mij thuis gereden om een formulier in te vullen.
Zichtbare schade is zoals het er nu naar uitziet m'n achterbumper. Maar eens kijken van de week wat het schadebedrijf en de expert ervan zeggen.
Ik hoop er in ieder geval nog een leuk extraatje bij over te houden. Das dan het enige positieve aan al deze rompslomp
Een prachtige paint-situatieschets..
Grtz, $tefan
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Vandaag bij het schadebedrijf geweest. Ik kan hem aanstaande maandag al wegbrengen, dan issie waarschijnlijk eind van de week klaar..
Wat moet er allemaal gebeuren:
Nieuwe achterbumper en spuiten
Klep strak maken (gelijk logo weghalen en gaten strak maken )
Lichte deuk uit het zijscherm halen en de randen onder kaal maken en opnieuw spuiten om problemen in de toekomst te voorkomen.
Heb ook maar gelijk een mattig grill besteld, die komt als het goed is morgen en anders maandag binnen.
Moet alleen nog even kijken of ik ook het antennegat gelijk laat weghalen.. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit.. <_<
De grill:
En dan zal het er zo uit gaan zien..
Op de velgen en de spiegels na dan
Wat moet er allemaal gebeuren:
Nieuwe achterbumper en spuiten
Klep strak maken (gelijk logo weghalen en gaten strak maken )
Lichte deuk uit het zijscherm halen en de randen onder kaal maken en opnieuw spuiten om problemen in de toekomst te voorkomen.
Heb ook maar gelijk een mattig grill besteld, die komt als het goed is morgen en anders maandag binnen.
Moet alleen nog even kijken of ik ook het antennegat gelijk laat weghalen.. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit.. <_<
De grill:
En dan zal het er zo uit gaan zien..
Op de velgen en de spiegels na dan
Grtz, $tefan
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Sinds de schade toch weer een update.. Denk dat ie er niet slechter op is geworden
Klepje strak, grill erin, logo's allemaal weg. Nu alleen misschien nog de kap verlengen van de winter en ik ben aant denken over de uitlaat..
Ben er in iedr geval erg blij mee
Alle verdere ideeën zijn welkom
Klepje strak, grill erin, logo's allemaal weg. Nu alleen misschien nog de kap verlengen van de winter en ik ben aant denken over de uitlaat..
Ben er in iedr geval erg blij mee
Alle verdere ideeën zijn welkom
Grtz, $tefan
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
BooZkijkert zou hem niet misstaan in ieder geval
Ik vinnum strrrrrrak
Ik vinnum strrrrrrak
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Charles 16V
- forum-gebruiker
Ik ben momenteel eens aant neuzen voor komende zomer..
Heb men oog laten vallen op porsche C2 velgen..
16*8 voor en 16*9 achter. Je ziet ze eigelijk nooit op een astra, beetje unieker dus wel. Heeft er iemand foto's van een astra met C2's erop?
Gaat trouwens om dit setje:
Hoe zijn de meningen verdeeld?
Heb men oog laten vallen op porsche C2 velgen..
16*8 voor en 16*9 achter. Je ziet ze eigelijk nooit op een astra, beetje unieker dus wel. Heeft er iemand foto's van een astra met C2's erop?
Gaat trouwens om dit setje:
Hoe zijn de meningen verdeeld?
Grtz, $tefan