Homokineet!
Homokineet!
Gister toen ik mn vriendin naar huis bracht. Hoorde ik in de wat scherpe bochten een beetje geknars. Dus ik later naar een parkeer plaats gereden en een testje gedaan. En jahoor de homokineet! Alleen toen ik daarna weer verder wilde rijden deed ie het niet meer.
Daar stond ik dan om 12 uur op een lege parkeer plaats mn auto te duwen.
Mn pa heeft em naar huis gesleept. En nou moet mn rechter kineet vervangen worden.
Nou is mijn vraag is dat veel werk. Is het moeilijk? Of kan ik het gewoon even thuis doen?
Daar stond ik dan om 12 uur op een lege parkeer plaats mn auto te duwen.
Mn pa heeft em naar huis gesleept. En nou moet mn rechter kineet vervangen worden.
Nou is mijn vraag is dat veel werk. Is het moeilijk? Of kan ik het gewoon even thuis doen?
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Daarom heb ik de vorige eigenaresse van mijn auto (een vriendin van me) ook twee jaar laten proefrijden. Toen zij alle problemen had gehad en ik precies wist wat ik aan de auto had heb ik em gekocht.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Stang over de draagarm en onder je bodemplaat dan er op gaan staan, gaat hij nog niet los wiel iets bijdraaien en iemand aan de zijkant op de voorpoot laten slaan met een hamer ( aan de zijkant van het gedeelte waar je fusee kogel in gaat) welff de moer er iets op laten zitten om te voorkomen dat hij ineens los schiet. Met opdraaien zelfde verhaal stan over de draagarm en onder het chassis alleen dan het slaan achterwege laten, draaid je fuseekogel mee even krikje onder je fuseekogel zetten en stukje opkrikken dan kun je hem wel vast draaien doordat de kogel binnen in dan in een uitsparing valt. Hoop dat you know what i am saying
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
dat vindt ik beetje onzin als er iets kapot gaat en je zegt.. dat je nu met de gedachte rijdt hoe de vorige eigenaar is geweest.Kakashi schreef:Ik heb geen idee.
Ik krijg nu steeds raardere (wow moeilijk ) gedachtes over wat de vorige eigenaar dr mee heeft gedaan.
Eerst die bak. En nu dit weer
Gaat lekker.
What's next.
iedereen rijdt anders maar slijtage hou je altijd!
stel dat jij altijd netjes voor je auto heb gezorgt en je verkoopt hem en een week later heb diegene met jou oude auto een gebroken krukas of weet ik het wat... (noem maar even voorbeeld) kan altijd gebeuren!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
nouja, back... heb even bijna geen tijd meer om op het forum te snuffelen...2.nullutje schreef:zo davarious is weer back!!
dus zal zo nu en dan eens even ergens op reageren
had trouwens al ffies problemen met slecht starten wanneer het nat weer is enzo... maar dat probleem is ook verholpen.
nieuwe bougiekabels, verdelerkap en rotor doen wonderen
Klopt. Je hebt gelijk.DaVaRiOuS schreef:dat vindt ik beetje onzin als er iets kapot gaat en je zegt.. dat je nu met de gedachte rijdt hoe de vorige eigenaar is geweest.Kakashi schreef:Ik heb geen idee.
Ik krijg nu steeds raardere (wow moeilijk ) gedachtes over wat de vorige eigenaar dr mee heeft gedaan.
Eerst die bak. En nu dit weer
Gaat lekker.
What's next.
iedereen rijdt anders maar slijtage hou je altijd!
stel dat jij altijd netjes voor je auto heb gezorgt en je verkoopt hem en een week later heb diegene met jou oude auto een gebroken krukas of weet ik het wat... (noem maar even voorbeeld) kan altijd gebeuren!
De rede dat mn homokineet nu stuk is heeft te maken gehad met het feit dat mn difirentieel lagers naar de knoppe zijn.
Elke keer als ik gas gaf enzo kreeg mn homokineet een opdonder.
Tjah en nu zei hij doe het zelf maar!