Plasma tellerplaatjes

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Blauw of Groen
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Astrid_fahrer
forum-gebruiker
Berichten: 1327
Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
Locatie: Elst (Gld)

Bericht door Astrid_fahrer »

IK heb de voeding ook gewoon van de groene fitting gehaald en bij mij is het zo dat wanneer ik de schakelaar naar groen zet dat het piepgeluid weg is heeft de rest dit ook? De naald van de snelheidmeter kan overigens gewoon blijven zitten want de plaat past er precies overheen :wink:
Ik heb rode achterverlichting en de naalden ook voorzien van rood doorlatend folie en dit ziet (vind ik) er mooi uit.

Afbeelding
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gebruikersavatar
Opel GSI
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mar 2003 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Opel GSI »

Ik heb (na tip van jeff :wink: ) de witte laag aan de onderkant van de wijzers gehaald en dan rode verf erop gedaan, alleen aan de onderkant.
Overdag zijn ze nu netjes rood.
Verder zitten er rode led's in zodat ze 's avonds mooi rood oplichten
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ik heb zelf geknutseld met een paar setjes rode naaldjes na een dagje illegaal shoppen op de sloop :twisted: geen idee van wat voor auto, ik had er nogal veel verzameld :lol: , en heb nu échte rode naaldjes erin, met rode LEDs van Steve de LED man 8)

Ik had ook eerst rood geverfde erin, maar perfektie is perfektie :lol:
Bij mij was het eindresultaat van het verffeest nogal jakkie :oops: , verf is niet mijn ding :?

Gewoon heel voorzichtig en secuur kaalschuren, afplakken en even met een beetje nagellak rood verven is de beste optie, dan hoef je niks pas te maken :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

ik snap alleen even niet waarom hij in ruststand op de 20 km/h staat... hoort toch gewoon 0 te zijn? Waarom staat er bij deze tellers wel bij dan?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Je originele tellerplaat heeft ook de ruststand op 20 km/u, maar de plasmaboer vond dattie naar 0 moest lopen :? , dus daar loopt ie wat verder terug...je kán het eindstoppie verboren, heb ik ook gedaan, je tellermechaniek kan dat nét aan, bij mij blijft ie ietsie boven de 0 zweven :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie