$tefan's astra cabrio | C2's...?
- Von Stauffenberg
- forum-gebruiker
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 06 mar 2005 19:07
- Locatie: Tussen verdacht veel Belgen
- Contacteer:
Mooie wagen man.
Perfect de zelfde als de mijnen voor de XE ombouw.
Behalve de kleur.
Maar motortype uitvoering kleur leder een 2lings broertje
Maar uiteindelijk hebben ze mijn stofkap aan flarden gesneden en dan heb ik mijn motivatie een beetje verloren om hem optisch af te werken
Eerst mijn business uit de grond stampen en dan werken we hem wel es af en een nieuw dak er op.
Maar zoals ik hem op de straat moet stellen zie ik het echt nie zitten.
Tip: zet hem steeds indien mogelijk in een garage.
Ik kan je verzekeren het doet ontzettend pijn.
Wens ik echt niemand toe
Fat rims BTW
Perfect de zelfde als de mijnen voor de XE ombouw.
Behalve de kleur.
Maar motortype uitvoering kleur leder een 2lings broertje
Maar uiteindelijk hebben ze mijn stofkap aan flarden gesneden en dan heb ik mijn motivatie een beetje verloren om hem optisch af te werken
Eerst mijn business uit de grond stampen en dan werken we hem wel es af en een nieuw dak er op.
Maar zoals ik hem op de straat moet stellen zie ik het echt nie zitten.
Tip: zet hem steeds indien mogelijk in een garage.
Ik kan je verzekeren het doet ontzettend pijn.
Wens ik echt niemand toe
Fat rims BTW
Thnx..Von Stauffenberg schreef:Mooie wagen man.
Perfect de zelfde als de mijnen voor de XE ombouw.
Behalve de kleur.
Maar motortype uitvoering kleur leder een 2lings broertje
Maar uiteindelijk hebben ze mijn stofkap aan flarden gesneden en dan heb ik mijn motivatie een beetje verloren om hem optisch af te werken
Eerst mijn business uit de grond stampen en dan werken we hem wel es af en een nieuw dak er op.
Maar zoals ik hem op de straat moet stellen zie ik het echt nie zitten.
Tip: zet hem steeds indien mogelijk in een garage.
Ik kan je verzekeren het doet ontzettend pijn.
Wens ik echt niemand toe
Fat rims BTW
Heb je project met aandacht gevolgd. Zonde dat het zo gelopen is tot nu toe. Maar ik begrijp je wel. Zet hem ook niet overal neer. Hij staat thuis altijd op de oprit naast een raam, kan hem dus altijd in de gaten houden.
Hoop dat ze van de cabrio af blijven, want bij de sedan was het al erg genoeg..
Grtz, $tefan
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Hier staan nog een paar fototjes van de kleine fotoshoot die we toen gemaakt hebben :
http://www.mijnalbum.nl/Album=KNCW7L6S
cabrio time
http://www.mijnalbum.nl/Album=KNCW7L6S
cabrio time
Verlagingsset ligt er nu onder. Omdat je er achter niet makkelijk bij kan doordat de “opvangbak” van het dak in de weg zit heeft het wat moeite gekost aangezien bouten van de dempers achter boven vastgeroest zaten. Nadat deze los waren is het echter zonder problemen verlopen. De originele velgen liggen strak in de kassen dus ik ben benieuwd hoe (en of) het gaat passen met de 16ers... Heb het idee dat ie voor nog lager ligt dan de sedan.. Zal heel krapaan worden denk ik. Koni’s staan op het lichtst ingesteld en ik moet zeggen dat het een stuk comfortabeler rijdt dan de sedan destijds. Wederom wel even de uitlaat was aanpassen want die hangt vrolijk op de achteras.
Ben nu op het werk, foto’s volgen nog
Ben nu op het werk, foto’s volgen nog
Grtz, $tefan
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Kheb nog geen tijd gehad om hem te wassen. Uiteraard wel gelijk de velgen eronder gelegd om te kijken en het past allemaal netjes. Koni's staan nog op het "zachtst" en geen last van aanlopen. Heb toch even snel wat foto's gemaakt.
Hij ligt mooi recht en het neusje ligt goed op de grond, lager dan de sedan destijds
Hij ligt mooi recht en het neusje ligt goed op de grond, lager dan de sedan destijds
Grtz, $tefan
$tefan schreef:
Magoed, kwamen we in Enter achter, Niels, PETS PETS, is nieuwe recordhouder. Oh en je dempers zeggen vooral iets over je rebound, niet zozeer over of je wel of niet aanloopt. Is sowieso zonde als je aanloopt, magoed op velgen, magoed ben bietje raar, en tis een >95 toch ? scheelt.
Zo laag ligttie niet, en das alleen maar fijn, 2 cm hoger is echt wel fijn. STIEKEM
Ziet er mooi uit hoor Stefan, kvind dat heeeel mooie wielen, weet David ook, brb. Brock B2 stijl, kVond bij Fred ook erg mooi.
Achter ligttie vrij hoog, wigvorm is juist wel erg mooi optisch.
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik geen gsi bumpers erop heb liggen..pluggie schreef:$tefan schreef:
Magoed, kwamen we in Enter achter, Niels, PETS PETS, is nieuwe recordhouder. Oh en je dempers zeggen vooral iets over je rebound, niet zozeer over of je wel of niet aanloopt. Is sowieso zonde als je aanloopt, magoed op velgen, magoed ben bietje raar, en tis een >95 toch ? scheelt.
Zo laag ligttie niet, en das alleen maar fijn, 2 cm hoger is echt wel fijn. STIEKEM
Ziet er mooi uit hoor Stefan, kvind dat heeeel mooie wielen, weet David ook, brb. Brock B2 stijl, kVond bij Fred ook erg mooi.
Achter ligttie vrij hoog, wigvorm is juist wel erg mooi optisch.
Hij is mij meer dan laag genoeg nu, tis flink opletten en kijken bij de drempeltjes. Kom thuis nog net de oprit op Ben ook wel blij met de ruimte achter, dan kan ik tenminste nog 2 mensen meenemen zonder aanlopen. En qua dempers, ik kan nu mooie vergelijken, heb deze veren (allen toen 2ehands en nu nieuwe) op de sedan gehad icm apex dempers, dan rijden de koni's 10keer beter. Veel minder gestuiter!
Grtz, $tefan
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
Zojuist even naar een bandengarage geweest om de cabrio te laten uitlijnen..
"Ah kom maar, moet wel lukken" aldus de monteur..
Wat geschraap van de bumper... kan ie wel hebben dacht ik dus voorzichtig door ..
Weer een schraap en jawel hoor, vast op de dorpels. Kon niet meer voor of achteruit ..
Nou goed, met veel en voorzichtig manouvreren toch nog eraf gekomen.
Auto heeft wat schaafplekjes aan de onderkant maar gelukkig geen verdere schade of wat ook. Alleen even die plekken bijwerken aangezien de onderkant nogal bloot word gesteld aan rotzooi.
Maar goed, uitlijnen zit er niet meer in daar
"Ah kom maar, moet wel lukken" aldus de monteur..
Wat geschraap van de bumper... kan ie wel hebben dacht ik dus voorzichtig door ..
Weer een schraap en jawel hoor, vast op de dorpels. Kon niet meer voor of achteruit ..
Nou goed, met veel en voorzichtig manouvreren toch nog eraf gekomen.
Auto heeft wat schaafplekjes aan de onderkant maar gelukkig geen verdere schade of wat ook. Alleen even die plekken bijwerken aangezien de onderkant nogal bloot word gesteld aan rotzooi.
Maar goed, uitlijnen zit er niet meer in daar
Grtz, $tefan
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente