raar probleem
- gsi driver
- forum-gebruiker
raar probleem
heey!!! mijn accu was opeens leeg ik alles na zoeken niks te vinden, ik heb pas mijn alarm ingebouwd dus ging ik daar zoeken was ook niks te vinden!!! toen kwam ik erachter dat ik toen een stekkertje weer inelkaar heb gezet, zit rechts achter het kickpaneel [zwart-wit kabeltje ] dacht ik!!! weer uitelkaar getrokken. toen de startkabel erop!!! en er brande een rood lampje zodra ik mijn deur open deed en mijn claxon ging aan knipperlichten gingen aan ik snap er niks van ik heb toen op de knop van mijn cv gedrukt en toen ging het goed!! ik dacht dat het alleen een cv op afstand was maar blijkbaar dus nie denk ik!!! of heeft iemand hier een andere verklaring voor? en wat is dat voor stekkertje dan? groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
- gsi driver
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Re: raar probleem
pff wat een verhaal...gsi driver schreef:heey!!! mijn accu was opeens leeg ik alles na zoeken niks te vinden, ik heb pas mijn alarm ingebouwd dus ging ik daar zoeken was ook niks te vinden!!! toen kwam ik erachter dat ik toen een stekkertje weer inelkaar heb gezet, zit rechts achter het kickpaneel [zwart-wit kabeltje ] dacht ik!!! weer uitelkaar getrokken. toen de startkabel erop!!! en er brande een rood lampje zodra ik mijn deur open deed en mijn claxon ging aan knipperlichten gingen aan ik snap er niks van ik heb toen op de knop van mijn cv gedrukt en toen ging het goed!! ik dacht dat het alleen een cv op afstand was maar blijkbaar dus nie denk ik!!! of heeft iemand hier een andere verklaring voor? en wat is dat voor stekkertje dan? groeten
knipperlicht kabeltjes zitten iig onder je linker dorpel, dus snap niet hoe die ineens aangesproken worden... misschien je alarm niet goed aangesloten. mja goed. De cv aansturings draden van je alarm sluit je iig op deze kabeltjes aan (stekker van cv huisje), weet even niet zo 123 welke:
kennelijk heb je dit niet helemaal goed aangesloten of anders zal je alarmkastje niet helemaal goed zijn.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- gsi driver
- forum-gebruiker
raar probleem
heey!!! rechts achter mijn kickpaneel bij mijn kiekert enzo daar zit bij mij een stekkertje ik maak er morgen wel even een foto van!!! groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!