jep klopt!eddie gsi schreef:is goed. ik zie je daar met een bank en een stoel als goed isDaVaRiOuS schreef:nou stoelen zijn omgezet!
PS: ken nu ook eindelijk beetje pics maken met me telefoon en op me comp zetten (heb nieuwe Sony Ericson K800i)
en ed ik zie jou zaterdag zodat je het hele spul mee kan nemen
Stoelen demonteren
hellaas niet gelukt.DaVaRiOuS schreef:jep klopt!eddie gsi schreef:is goed. ik zie je daar met een bank en een stoel als goed isDaVaRiOuS schreef:
en ed ik zie jou zaterdag zodat je het hele spul mee kan nemen
je was er niet door koelwater problemen.
3 keer raden ik had ook koelvloeistofproblemen,
ik zag vorige week namelijk dat er olie in me water kwam.
nou stond ik daar een half uurtje, toen zag iemand iets van een drap onder me auto.
ik heb nu dus een olie/water gekoelde systeem.
(we spreken nog wel even iets af)
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
echt zo klote..
ik was onderweg naar de meeting en kreeg pech!
Melding BC: Koelvloeistofpeil
ik meteen gestopt bij Benzinestation en jahoor tankje leeg!
dus denk koop nieuwe flesje en bijvullen.
ik start me auto en kijk onder de auto en zie het druppelen als een gek en tankje was binnen no-time weer leeg
dus kon me weg helaas niet verder vervolgen en de ANWB kwam aan te pas maar heeft het niet kunnen oplossen.
ik dacht zelf eerst een slang of waterpomp maar volgens het ANWB-mannetje was dat het probleem niet. schijnt een koelpin in je blok te zitten en die is bij mij waarschijnlijk geroest en daardoor is die gaan lekken!
dus ga het meteen laten fixen en omdat alles er toch af moet ook meteen de distributie en spanrol/looprol en waterpomp vervangen.
hier 2 pics met me nieuwe phone gemaakt (8)
ik was onderweg naar de meeting en kreeg pech!
Melding BC: Koelvloeistofpeil
ik meteen gestopt bij Benzinestation en jahoor tankje leeg!
dus denk koop nieuwe flesje en bijvullen.
ik start me auto en kijk onder de auto en zie het druppelen als een gek en tankje was binnen no-time weer leeg
dus kon me weg helaas niet verder vervolgen en de ANWB kwam aan te pas maar heeft het niet kunnen oplossen.
ik dacht zelf eerst een slang of waterpomp maar volgens het ANWB-mannetje was dat het probleem niet. schijnt een koelpin in je blok te zitten en die is bij mij waarschijnlijk geroest en daardoor is die gaan lekken!
dus ga het meteen laten fixen en omdat alles er toch af moet ook meteen de distributie en spanrol/looprol en waterpomp vervangen.
hier 2 pics met me nieuwe phone gemaakt (8)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Klopt ! ook al een paar keer gezien.GSi Twente schreef:Denkt aan 3-potige koelslang onder je inlaatspruitstuk, die vanaf je waterpomp doorvoer zit.
Gaan wel eens vaker kapot.
Maar heeft die ANWB kerel het systeem goed onder druk gezet?
Maar ik denk dat hij misschien het pijpje, aan de zijkant in de kop bedoelt
- GSi Twente
- forum-gebruiker
koelwater is vorig jaar vervangen dus zo verrot was het niet.
maar we gaan het zien!
denk dat het pas van het weekend wordt omdat er eerder geen tijd is misschien woensdag maja we zullen zien!
tis nu ffies op de scooter tuffen van het vrouwtje
ken even niet op de naam komen maar je heb links en rechts zo'n balk lopen naast je carter en die balk aan de filterbak kant daar dupt het zegmaar vanaf dus zou idd misschien die 3-potige slang kunnen zijn onder het spruitstuk.
maar hij heeft hem niet onder druk gezet. als de motor uit staat dan lekt hij niet maar zodra ik hem start begint ie meteen te lekken.
maar we gaan het zien!
denk dat het pas van het weekend wordt omdat er eerder geen tijd is misschien woensdag maja we zullen zien!
tis nu ffies op de scooter tuffen van het vrouwtje
ken even niet op de naam komen maar je heb links en rechts zo'n balk lopen naast je carter en die balk aan de filterbak kant daar dupt het zegmaar vanaf dus zou idd misschien die 3-potige slang kunnen zijn onder het spruitstuk.
maar hij heeft hem niet onder druk gezet. als de motor uit staat dan lekt hij niet maar zodra ik hem start begint ie meteen te lekken.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer: