$tefan's astra cabrio | C2's...?
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9319
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Wat was je daar nou voor kwijt als ik vragen mag?$tefan schreef:Vandaag wederom een mooi pakketje ontvangen..
2* 8610 1283SPD50
2* 8010 1032SPD50
Oftewel gele koni's die 50mm ingekort zijn. Moet helemaal goed komen in combinatie met de 75/50 veren.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
PCW 17ers eruit...
Brock 16ers erin..
Vandaag opgehaald met Snarfjuh samen:
Voorkant:
Brock B2 16*7,5 ET35 met 195/40 Dunlop sp sport 9000
Achter:
Brock B2 16*9 ET30 met 215/35 Dunlop sp sport 9000
Snel even wat foto's gemaakt met de foon.. Nog geen tijd gehad om ze eronder te passen, aangezien het al donker was toen we terug thuis arriveerden. Begint langzaam weer compleet te geraken, tijd om de verlagingsset eronder te gooien..
Brock 16ers erin..
Vandaag opgehaald met Snarfjuh samen:
Voorkant:
Brock B2 16*7,5 ET35 met 195/40 Dunlop sp sport 9000
Achter:
Brock B2 16*9 ET30 met 215/35 Dunlop sp sport 9000
Snel even wat foto's gemaakt met de foon.. Nog geen tijd gehad om ze eronder te passen, aangezien het al donker was toen we terug thuis arriveerden. Begint langzaam weer compleet te geraken, tijd om de verlagingsset eronder te gooien..
Grtz, $tefan
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Berichten: 428
- Lid geworden op: 24 sep 2003 09:49
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
thnx!Astrid_fahrer schreef:staat m goed!
Vooral die foto van de achterkant staan ze dr breed onder
Verlaging zou m idd helemaal perfect staan
Vandaag even gebeld met de garage en over een weekje gaat ie omlaag..
Dus nog een klein weekje doorbikkelen met de 4x4 look
De achterkant is idd dik. Je ziet de randen van de velg nog glimmen. Velgen steken echter wel niet meer dan een kleine cm uit
Grtz, $tefan
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
De velgenbreedte en ET's zijn ideaal idd. Voor liggen de velgen net zo ver naar buiten als achter. Geen trekker look dus die je wel zou krijgen met 9J et30 voor en et15 achter. Breedt, maar niet te naar mijn idee. Precies zát zoals jij het zegtSounddragon schreef:Da's zát, wacht maar tot ie omlaag is
Ben ook blij dat ik voor de 75/50 set heb gekozen. Dit moet toch wel moeiteloos gaan passen, laat staan dat ik plaats over heb Nog een weekje wachten dan zien we het vanzelf
Grtz, $tefan
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Progressief is dat veren niet qua wikkelingen recht doorlopen, maar naar boven zeg maar qua wikkelingen korter worden. Meer logaritimisch.
Dus bij meer indempen, meer vering zeg maar. Groot verschil is dat dus, als je echt verkorte Koni dempers gaat, pak dan even zo'n veren mee.
Geeft nl vrij relaxed begingedrag met bezopen verlaging, maar ook flinke klabam als de bende op zijn limiet komt.
Geleerd van Sin ooit. Zit wat in zeg maar. Bij verstelbare Koni's zet je overigens de rebound. En die zet je gewoon op hardst. Dus kunt op die manier een keiharde 'op de limiet' gedrag bereiken, zonder dat je bij minste loopt te klappen. Klappen als moet zeg maar.
Plaatje bij praatje:
Dus bij meer indempen, meer vering zeg maar. Groot verschil is dat dus, als je echt verkorte Koni dempers gaat, pak dan even zo'n veren mee.
Geeft nl vrij relaxed begingedrag met bezopen verlaging, maar ook flinke klabam als de bende op zijn limiet komt.
Geleerd van Sin ooit. Zit wat in zeg maar. Bij verstelbare Koni's zet je overigens de rebound. En die zet je gewoon op hardst. Dus kunt op die manier een keiharde 'op de limiet' gedrag bereiken, zonder dat je bij minste loopt te klappen. Klappen als moet zeg maar.
Plaatje bij praatje:
Weet dat je idd de rebound instelt. Wat je zegt kan ik voor een groot gedeelte volgen maar helemaal duidelijk is het nog niet
Kortere windingen boven zodat bij verder inveren de veerweg groter wordt of begrijp ik het dan verkeert?
Maar goed, heb even wat fototjes gemaakt van de veertjes.
Lijken me zo te zien progressieve veertjes
En even de 2 voorveren omgekeerd naast elkaar. Dan is het verschil in windingen zoals je zei te zien volgens mij.
Kortere windingen boven zodat bij verder inveren de veerweg groter wordt of begrijp ik het dan verkeert?
Maar goed, heb even wat fototjes gemaakt van de veertjes.
Lijken me zo te zien progressieve veertjes
En even de 2 voorveren omgekeerd naast elkaar. Dan is het verschil in windingen zoals je zei te zien volgens mij.
Grtz, $tefan