Auto op blokken !
Auto op blokken !
Goed, Eindelijk dvd der in. etc etc tv
en wat gebeurt er.. dan kan je er gewoon niet in rond rijden omdat die mongolen. fijn je velgen er onder vandaan jatten.
MOCHTEN jullie Azev C Velgen tegen komen met stoeprand schade. 1 missend afdek kapje. en aan de binnenkant met merk stift.. VW 4/100 tegen komen ( o.i.d. ).. Schop ze even helemaal lens van me
en ja.. dat schermt wijkt nu !! GVD
en wat gebeurt er.. dan kan je er gewoon niet in rond rijden omdat die mongolen. fijn je velgen er onder vandaan jatten.
MOCHTEN jullie Azev C Velgen tegen komen met stoeprand schade. 1 missend afdek kapje. en aan de binnenkant met merk stift.. VW 4/100 tegen komen ( o.i.d. ).. Schop ze even helemaal lens van me
en ja.. dat schermt wijkt nu !! GVD
Laatst gewijzigd door PaRa op 15 sep 2006 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
shit hey, gewoon voor de deur denk?!
(zo tezien aan de foto)
maar denk zo,, meer mzzl dan mij!, ik heb vanochtend die vuile klote kut-focus* van de zaak good bye gezegd, steek em maar in je a...
ik zit nu geheel ZONDER auto!
(scheelt ook een hele hoop geld direct van je salaris!)
2e versnelling tiefte er geheel uit, en ze hebben dood leuk GEEN reserve auto op vooraad.
fod kooiman castricum,,"ja sorry hans komende 2 weken hebben we geen reserve auto voor je, hier kan je niet meer mee rijden"
dus ik nog zo dood leuk, joh, je hebt een showroom vol, als ik een auto bij jullie kom kopen, kan wel alles...
teweten dat die klote versn.bak maken, bij hunnie, onderdelen bestellen en uiteraard verkeerd in elkaar bouten, (geen R en 5e)wederom eronder uit, weer maken..., plus schades... ghaaaap.... , vanuitgaand UIT ERVARING MET FOD 3 weken pleite ...
* excuus voor taal gebruik.
(zo tezien aan de foto)
maar denk zo,, meer mzzl dan mij!, ik heb vanochtend die vuile klote kut-focus* van de zaak good bye gezegd, steek em maar in je a...
ik zit nu geheel ZONDER auto!
(scheelt ook een hele hoop geld direct van je salaris!)
2e versnelling tiefte er geheel uit, en ze hebben dood leuk GEEN reserve auto op vooraad.
fod kooiman castricum,,"ja sorry hans komende 2 weken hebben we geen reserve auto voor je, hier kan je niet meer mee rijden"
dus ik nog zo dood leuk, joh, je hebt een showroom vol, als ik een auto bij jullie kom kopen, kan wel alles...
teweten dat die klote versn.bak maken, bij hunnie, onderdelen bestellen en uiteraard verkeerd in elkaar bouten, (geen R en 5e)wederom eronder uit, weer maken..., plus schades... ghaaaap.... , vanuitgaand UIT ERVARING MET FOD 3 weken pleite ...
* excuus voor taal gebruik.
LIVE IN THE FAST LANE
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- DayWaLk3R
- Oud-Clublid
- Auto('s): Tesla Model 3 LR
Lekker kut weer... Teringlijers.. .. Kweet hoe het voelt !
Ik ga soon tog maar een2e setje slotbouten kopen denk ik. beter het zekere voor het onzekere.
En Jah Alarm had ik ook fokking Clifford. en tog met Pioneer klapscherm weg. dus jah. Alarm is puur afschrikkerij, maar de hoeren van tegenwoordig schrikken der nie meer van.
Ik ga soon tog maar een2e setje slotbouten kopen denk ik. beter het zekere voor het onzekere.
En Jah Alarm had ik ook fokking Clifford. en tog met Pioneer klapscherm weg. dus jah. Alarm is puur afschrikkerij, maar de hoeren van tegenwoordig schrikken der nie meer van.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
die dingen zijn nog ernstig duur man!! 45 euro voor een setje!!DayWaLk3R schreef:Lekker kut weer... Teringlijers.. .. Kweet hoe het voelt !
maar je kan het natuurlijk niet opzetten tegen 4 nieuwe velgen..
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
is een goeie investering iig!2.nullutje schreef:die dingen zijn nog ernstig duur man!! 45 euro voor een setje!!DayWaLk3R schreef:Lekker kut weer... Teringlijers.. .. Kweet hoe het voelt !
maar je kan het natuurlijk niet opzetten tegen 4 nieuwe velgen..
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Lekker klote voor je Eric.
Ik weet nog wel een set van 3 16 inch Azev's te koop.
Liggen al een tijdje bij m'n kennis, met 205-45-16 banden.
Hebben al een jaartje gelegen, kwamen van een slopertje af.
Zal eens vragen wat voor matsprijs die te krijgen zijn.
Moet je even een 4e erbij zoeken.
Ik weet nog wel een set van 3 16 inch Azev's te koop.
Liggen al een tijdje bij m'n kennis, met 205-45-16 banden.
Hebben al een jaartje gelegen, kwamen van een slopertje af.
Zal eens vragen wat voor matsprijs die te krijgen zijn.
Moet je even een 4e erbij zoeken.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Pffff. da's lekker
Dat dat idd nog gebeurt joh klote man, dat zijn een grappen, en dan ook nog je plaatwerk verklooien
Afknallen die losers
Dat dat idd nog gebeurt joh klote man, dat zijn een grappen, en dan ook nog je plaatwerk verklooien
Afknallen die losers
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)