gemini alarm

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gsi driver
forum-gebruiker
Berichten: 123
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
Locatie: Vught

gemini alarm

Bericht door gsi driver »

heeft iemand de nederlandse handleiding van de gemini 7039e? hoe kun je dit het beste aansluiten? moet ik heel mijn dashboard eruit halen of nie hoe kan ik mijn knipperlichten erop zetten en mijn deuren? ik weet nie welke draaden ik moet hebben!!!!!en een kabelboom schema? van een astra f gsi c20ne alvast bedankt!!!! groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Nou succes als je hem ook op tankdop, motorkap, knipperlichten, noodvoeding, etc, achterklep, ramen (comfortmodule ?), deuren, etc wilt zetten.
2.nullutje
forum-gebruiker
Berichten: 1699
Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door 2.nullutje »

De draden voor je knippers zitten onder de linker dorpelbekleding (naast je voetmatje) in de kabelboom.. kleuren weet ik zo even 123 niet.. de draden voor de cv zitten onder de rechter dorpelbekleding.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Gebruikersavatar
Opel GSI
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mar 2003 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Opel GSI »

Gebruikersavatar
gsi driver
forum-gebruiker
Berichten: 123
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
Locatie: Vught

gemini

Bericht door gsi driver »

hier moet het wel mee lukken!!! bedankt he!!! groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
Gebruikersavatar
gsi driver
forum-gebruiker
Berichten: 123
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
Locatie: Vught

alarm

Bericht door gsi driver »

ik zou nie weten waar ik mijn draaden op moet zetten ik kan het nie vinden weet iemand dat zo ? en weet iemand waar mijn kiekert zit is dat dat kastje met yz erop zo ja weet iemand welke draaden ik daar van moet hebben? groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
Gebruikersavatar
PaRa
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 mar 2003 15:03
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Bericht door PaRa »

Stap 1. De deuren, :


Uit elke kant van de deur komt een kabelboompje. ik ga der nu even van uit dat je al cv hebt.. dan pak je even een spannings metertje. gewoon simpel dingetje die bij een enorm hardware boer op de hoek gekocht kan worden. 1 met een - en + ledje.. .. vervolgens begin je te meten. de standaard cv van de astra is negatief geschakeld.. dus moet je je alarm. daar ook op instellen.. as in aansluiten.

dan ga je kabels meten. welke signaal geeft als hij open is.. en dit moet dus een negatief pulsje zijn.. dus je hangt de meter aan een 12v . en de andere kant ga je opzoek naar de juiste kabel :D.. dit doe je aan bijde kanten...

2.

de knipper lichten

aan de bestuurders kant. loopt ook een boom naar achter. . ok hiervoor geld..zet hem links aan.. en zet hem rechts aan :D en meet..


3. de start onderbreking kan je op diverse manieren aansluiten. ik preferereer. dat je hem bijde onder het contact monteert. dus 1 de start motor . en de on onderbroken geschakelde 12 die vanuit je contact slot naar je motor gaat...

hoe test je dat.. :D. als je de motor hebt draaien en je knipt die laatste kabel door. dan slaat je motor af :D.


oftewel er zit wel wat meer werk in een alarm :D.
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
Gebruikersavatar
gsi driver
forum-gebruiker
Berichten: 123
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
Locatie: Vught

alarm

Bericht door gsi driver »

heey!!! hoe moet ik mijn ramen erop aansluiten [comfortsluiting]? ik weet nie welke draad dat is weet iemand dat? groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Bericht door Bart(astra) »

niet alle astra's met elektrische ramen hebben comfortsluiting!

Als je elektrische ramen hebt, waarvan de rechter niet automatisch naar beneden gaat als je de knop heel even vast houdt en daarna los laat, heb je zowieso al geen comfortsluiting
Comfortsluiting gaat iig samen met safe-lock (dead-lock)
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
gsi driver
forum-gebruiker
Berichten: 123
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
Locatie: Vught

gemini alarm

Bericht door gsi driver »

heey!!! is dat wel te maken ? groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
Plaats reactie