Distributieset

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door D_V_R_O_S »

Astrid_fahrer schreef:Ok ontzettend bedankt!

Toen ik de auto namelijk kocht had deze net 3/4e jaar ongeveer de riem erop zitten. Ik heb hem gekocht met 211.xxx op de teller en hij staat nu op 244.xxx na drie jaar rijden dus zal ik hem binnenkort eens laten vervangen (met bijbehorende delen uiteraard). De waterpomp is de vorige keer al vervangen samen met de distributie dus deze kan gewoon blijven ga ik van uit.
kan ja, maar mocht deze het begeven na 1jaar bijv. ken je weer opnieuw beginnen :roll:
dus wil je zekerheid.. gewoon lekker vervangen die waterpomp :wink:
Astrid_fahrer
forum-gebruiker

Bericht door Astrid_fahrer »

T zekere voor het onzekere is inderdaad wel verstandiger uiteindelijk inderdaad... en een rib uit je lijf is het ook niet dus dan gaan we voor de vervang optie ( t was alleen handiger van me geweest als ik t meteen bij de grote beurt vorige maand had laten doen :lol: )
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door D_V_R_O_S »

Astrid_fahrer schreef:T zekere voor het onzekere is inderdaad wel verstandiger uiteindelijk inderdaad... en een rib uit je lijf is het ook niet dus dan gaan we voor de vervang optie ( t was alleen handiger van me geweest als ik t meteen bij de grote beurt vorige maand had laten doen :lol: )
uhhhh ja idd 8)
Plaats reactie