Soundjuh aan de beurt part II; begint er weer op te lijken
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Soundjuh aan de beurt part II; begint er weer op te lijken
Rij net naar huis, kom ik van het industrieterrein in Kaasdorp af,wil rechtsaf Nieuwe Gouwe op, voorrangsweg, altijd spitsuur daar tussen 4 en 6, ik sta achter een Polo als 2e in de rij, links van ons staan ook auto's voor linksaf, dus beetje lastig te zien, maar als je vooruit kijkt goed te doen
Auto voor me rijdt weg, blijkbaar had ze de ruimte, ik erachteraan, naar links kijkend of ik die ruimte óók kan benutten, Polo is voor 3/4 over de haaietanden heen en Beppie bedenkt zich, en gaat bovenop de rem kwam ECHT NIKS AAN gewoon he, compleet onbegrijpelijk, dus ondergetekende rijdt gewoon al links kijkend achterin, omdat ik meestal ook kijk voor de auto voor me, maar ik zag geen reden waarom ze zou stoppen
Tuurlijk een vrouw, kan bijna niet missen, lekker onzeker, was hoogzwanger ook nog, en daardoor durfde ze niet zei ze later
Bumpert, tussenbalk, koplamp rechts en radiateur zijn overleden, dat was het voor zover ik kon zien...foto's komen nog wel, staan op me foon, maar ik heb even weinig zin at this time...misschien straks
Nu eerst even eten, koffie en een dikke draaien, even chillen, daarna gaan we es verder denken
Auto staat nu nog even op de zaak, autoambulances waren even op
Morgen even verder kijken wat wijsheid is, naar huis, naar collega met plaatwerkhobby of evt gewoon naar de autoschadeboer, ik denk dat het onderdelen verzamelen wordt, even met collega samen fiksen, nieuwe tussenbalk erin, radiateurtje, andere bumpert regelen (heb evt een tijdelijke van de diesel liggen) koplampie van de sloop vissen en dan alles laten spuiten
iemand toevallig nog wat liggen ??????
KUTZOOI
Auto voor me rijdt weg, blijkbaar had ze de ruimte, ik erachteraan, naar links kijkend of ik die ruimte óók kan benutten, Polo is voor 3/4 over de haaietanden heen en Beppie bedenkt zich, en gaat bovenop de rem kwam ECHT NIKS AAN gewoon he, compleet onbegrijpelijk, dus ondergetekende rijdt gewoon al links kijkend achterin, omdat ik meestal ook kijk voor de auto voor me, maar ik zag geen reden waarom ze zou stoppen
Tuurlijk een vrouw, kan bijna niet missen, lekker onzeker, was hoogzwanger ook nog, en daardoor durfde ze niet zei ze later
Bumpert, tussenbalk, koplamp rechts en radiateur zijn overleden, dat was het voor zover ik kon zien...foto's komen nog wel, staan op me foon, maar ik heb even weinig zin at this time...misschien straks
Nu eerst even eten, koffie en een dikke draaien, even chillen, daarna gaan we es verder denken
Auto staat nu nog even op de zaak, autoambulances waren even op
Morgen even verder kijken wat wijsheid is, naar huis, naar collega met plaatwerkhobby of evt gewoon naar de autoschadeboer, ik denk dat het onderdelen verzamelen wordt, even met collega samen fiksen, nieuwe tussenbalk erin, radiateurtje, andere bumpert regelen (heb evt een tijdelijke van de diesel liggen) koplampie van de sloop vissen en dan alles laten spuiten
iemand toevallig nog wat liggen ??????
KUTZOOI
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 29 sep 2006 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
wat voor type koplamp heb je? elektrisch verstelbaar ja/nee? en is ie van voor 94 of erna. ik ben vorige week op de autlsloop nog geweest en daar staan zat astra F's (inclusief 2 gsi) en ook nog een verlaagde duitse station met gloednieuwe remus RVS demper.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Balen man... maar ik ben toch wel benieuwd als je onnodig remt of dat je dan in het nadeel gesteld wordt, zeker als je het zelf toegeeft... Dat zou inhouden dat als iemand op de snelweg spontaan remt, de mensen die achter hem met zn allen gaan groepsexen ineens allemaal zelf voor de kosten moeten opdraaien.... beetje onlogisch.... (mja... dat zijn de verkeersregels al gauww )
succes iig met het verloop!
succes iig met het verloop!
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Fout ben ik zowieso, ik lig achterop, einde verhaal, alleen bij moedwil zou je in discussie kunnen gaan, zij twijfelde omdat ze geen zicht had, op zich logisch....
Koplampies vind je hier wel op de sloop, staan astra's zat hier, misschien vind ik zelfs nog wel een radiateurtje in fatsoenlijke staat, moet je net even mazzel hebben..
Radiateur en bumper gaan het meeste geld kosten vrees ik, maar ik heb evt nog 2 bumpers liggen, mijn originele en die van de diesel met mistlampies
Prio 1 is dus het laswerk even netjes laten doen; tussenbalkie halen, puntlassen wegboren, tussenlassen, even zwart spuiten, radiateurtje erin, koplampie scoren op de sloop, oude bumpert erop en we rijden weer
Ik heb mijn complete oude front INCL de koplampen nog liggen, kan er zó op
Ik ga trouwens toch maar een trekhaakie monteren, als ik mijn schade zie en die van haar .... Mutz had alleen licht deukie in de achterbumper en de stekkerdoos van de trekhaak was ietsie verbogen
PiccaZ
@plaats des onheils :
Later op de zaak, planning had even geregeld dat ik werd opgehaald incl auto, de autoambulances waren even op, zal je altijd zien, anders had ik der meteen mee naar huis kunnen nemen, staat nu tussen de ballastblokken, morgen weer een dag
Grille eraf en kappie open, nu kan je goed zien wat er gebeurd is : trekhaakie rechts nét op kentekenplaat, drukt met de tussenbalk de radiateur uit de steunen, verder niks geraakt, spruitstukkie/st.bkr pomp zijn intakt.. motorkappie en schermen zijn nog netjes, knipper RV is zelfs niet eens afgebroken
Het scherm RV staat wel een beetje 'bol' ik zag het aan de naad tussen e kap en het scherm, maar denk dat dat komt omdat ie een beetje trekt door de tussenbalk die wat korter is nu
Koplampies vind je hier wel op de sloop, staan astra's zat hier, misschien vind ik zelfs nog wel een radiateurtje in fatsoenlijke staat, moet je net even mazzel hebben..
Radiateur en bumper gaan het meeste geld kosten vrees ik, maar ik heb evt nog 2 bumpers liggen, mijn originele en die van de diesel met mistlampies
Prio 1 is dus het laswerk even netjes laten doen; tussenbalkie halen, puntlassen wegboren, tussenlassen, even zwart spuiten, radiateurtje erin, koplampie scoren op de sloop, oude bumpert erop en we rijden weer
Ik heb mijn complete oude front INCL de koplampen nog liggen, kan er zó op
Ik ga trouwens toch maar een trekhaakie monteren, als ik mijn schade zie en die van haar .... Mutz had alleen licht deukie in de achterbumper en de stekkerdoos van de trekhaak was ietsie verbogen
PiccaZ
@plaats des onheils :
Later op de zaak, planning had even geregeld dat ik werd opgehaald incl auto, de autoambulances waren even op, zal je altijd zien, anders had ik der meteen mee naar huis kunnen nemen, staat nu tussen de ballastblokken, morgen weer een dag
Grille eraf en kappie open, nu kan je goed zien wat er gebeurd is : trekhaakie rechts nét op kentekenplaat, drukt met de tussenbalk de radiateur uit de steunen, verder niks geraakt, spruitstukkie/st.bkr pomp zijn intakt.. motorkappie en schermen zijn nog netjes, knipper RV is zelfs niet eens afgebroken
Het scherm RV staat wel een beetje 'bol' ik zag het aan de naad tussen e kap en het scherm, maar denk dat dat komt omdat ie een beetje trekt door de tussenbalk die wat korter is nu
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Paintballer
- Oud-Clublid
Ook al remt degene onnodig,nog zit je fout
Mijn vader heeft datzelfde probleem ook gehad toen een vrouw gewoon op haar rem ging staan nadat ze net weg reed bij groen,ineens op de rem en bam achterin!!!!! En wie zat er fout,nou ja me pa dus
Bij een kettingbotsing betaal jij de schade bij wie jij achterin ben gereden(als ik het goed heb),alleen heb de achterste auto dan wel pech
Mijn vader heeft datzelfde probleem ook gehad toen een vrouw gewoon op haar rem ging staan nadat ze net weg reed bij groen,ineens op de rem en bam achterin!!!!! En wie zat er fout,nou ja me pa dus
Bij een kettingbotsing betaal jij de schade bij wie jij achterin ben gereden(als ik het goed heb),alleen heb de achterste auto dan wel pech
Paintverkoper in een verfzakie!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Is een nieuw model koplamp wat ik nodig heb, vanaf 95 dus..Astrid_fahrer schreef:wat voor type koplamp heb je? elektrisch verstelbaar ja/nee? en is ie van voor 94 of erna. ik ben vorige week op de autlsloop nog geweest en daar staan zat astra F's (inclusief 2 gsi) en ook nog een verlaagde duitse station met gloednieuwe remus RVS demper.
Zaten er op die GSi's nog fatsoenlijke voorbumpers per ongeluk ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
maar hoe zit het dan... als je op bijv. de snelweg een bumperklever in je anus hebt dan zit je dus hoog en droog als je ineens op de rem gaat staan? Als je bijv. schade aan de achterkant van je auto hebt en je denkt... heej dat moet weg... dan ga je op de weg ineens boven op de rem... en dan wordt het vergoed door de gedupeerde lijkt me niet...Paintballer schreef:Ook al remt degene onnodig,nog zit je fout
of krijg je dan alleen een boete?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- GSi Twente
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
Ja eigenlijk werkt het wel zo ja,degene die achter jou rijd hoort afstand te houden,klaar!!!!!!Of diegene moet echt voor niks op de rem gaan staan en een grote zooi veroorzaken met meerdere auto's betrokken,dan denk ik dat er nog wel wat onderzoek bij komt en dat er nog wel is de schuld bij die persoon die remde wordt neergelegd!!2.nullutje schreef:
maar hoe zit het dan... als je op bijv. de snelweg een bumperklever in je anus hebt dan zit je dus hoog en droog als je ineens op de rem gaat staan? Als je bijv. schade aan de achterkant van je auto hebt en je denkt... heej dat moet weg... dan ga je op de weg ineens boven op de rem... en dan wordt het vergoed door de gedupeerde lijkt me niet...
of krijg je dan alleen een boete?
Bumperkleven is zowieso strafbaar maar ik weet niet of je nog een boete krijgt als je een botsing veroorzaakt door achter op iemand te knallen op de snelweg
Paintverkoper in een verfzakie!!