Hi, kben harm kot
Hi, kben harm kot
Hey,
kwil me even voorstelle, kben harm kot en woon in Tholen, Zeeland
keb sinds kort n Astra GSi op de pad staan.
tis 'n 1.8 16v.
foto's volgen nog!!!
in het dagelijks leven ben ik, automonteur bij: "de OPEL-dealer" natuurlijk
khoop nog vaak op het forum te komen en jullie mischien helpen en jullie mij
foto's komen snel!!!!
groete harm
kwil me even voorstelle, kben harm kot en woon in Tholen, Zeeland
keb sinds kort n Astra GSi op de pad staan.
tis 'n 1.8 16v.
foto's volgen nog!!!
in het dagelijks leven ben ik, automonteur bij: "de OPEL-dealer" natuurlijk
khoop nog vaak op het forum te komen en jullie mischien helpen en jullie mij
foto's komen snel!!!!
groete harm
intusse al de owner of a Opel Astra-huifkar!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
JeeeeeeH wéér een rode !!!
Rood =
Welkom @ The Club
Rood =
Welkom @ The Club
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Thnx vor d leuke reactie's.....
heb vanochtend me gasklephuis enz schoongemaakt, hij liep beetje slecht stationair.......
er zat mar geen troep in ook!!!
nu looptie beterzz.....
ook gelijk even me dekseltje van me kleppedeksel gespote
mooi stickertje van irmscher erop
heb vanochtend me gasklephuis enz schoongemaakt, hij liep beetje slecht stationair.......
er zat mar geen troep in ook!!!
nu looptie beterzz.....
ook gelijk even me dekseltje van me kleppedeksel gespote
mooi stickertje van irmscher erop
-
- forum-gebruiker
- drempelvrees
- forum-gebruiker
- Contacteer:
zo, wir s n updatetje.
t gsitje doet ut nog steeds uitstekend!!
heb alleen n paar probleempjes ghad:
1. me krukassensor gaf iedere keer n foutcode, bleek dus dat de isolatie doorgesleten was en massa maakte
2. kging m even uitleze op het werk en kwam erachter dat er n paarfoutcodes instonden en dat het motorstoringslampje eruit was gdraaid
3. km-teller kabel gbroken, nieuwe gemonteerd
4. airco even afpersen en toen kwam ik erachter dat hij iets lekt. dus heb ik hem gevuld met testvloeistof zeg maar, zodat ik de volgende keer met uv-lamp en bril kan kijken waar hij lekt.
5. kwam erachter dat mn aircocompressor nie werkt, waarsch draadjes doorgrot oid.
6. een beetje vreemd: aanjager werkt alleen op stand 3 en 4. kdenk de kachelweerstand kapot, maar normaal werkt dan alleen 4 nog. maar tog maar even een nieuwe proberen.......
dus zomaar kleine puntjes die gwoon goedkoop en makkelijk t repareren zijn.
en zo leve we dus weer mooi verder met d astra... af en toe mag ik dus meejrijden als mijn vriendin erin rijdt
kben afgelope woensdag gzakt vor me theorie examen met 7 foutjes dus nu gaan we morgen nog n keer probere........
zeg maar wat jullie evt. van die puntjes denken...... alle hulp en info is welkom!!
t gsitje doet ut nog steeds uitstekend!!
heb alleen n paar probleempjes ghad:
1. me krukassensor gaf iedere keer n foutcode, bleek dus dat de isolatie doorgesleten was en massa maakte
2. kging m even uitleze op het werk en kwam erachter dat er n paarfoutcodes instonden en dat het motorstoringslampje eruit was gdraaid
3. km-teller kabel gbroken, nieuwe gemonteerd
4. airco even afpersen en toen kwam ik erachter dat hij iets lekt. dus heb ik hem gevuld met testvloeistof zeg maar, zodat ik de volgende keer met uv-lamp en bril kan kijken waar hij lekt.
5. kwam erachter dat mn aircocompressor nie werkt, waarsch draadjes doorgrot oid.
6. een beetje vreemd: aanjager werkt alleen op stand 3 en 4. kdenk de kachelweerstand kapot, maar normaal werkt dan alleen 4 nog. maar tog maar even een nieuwe proberen.......
dus zomaar kleine puntjes die gwoon goedkoop en makkelijk t repareren zijn.
en zo leve we dus weer mooi verder met d astra... af en toe mag ik dus meejrijden als mijn vriendin erin rijdt
kben afgelope woensdag gzakt vor me theorie examen met 7 foutjes dus nu gaan we morgen nog n keer probere........
zeg maar wat jullie evt. van die puntjes denken...... alle hulp en info is welkom!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
zo, kben ook eindelijk weer eens trug met n updatje
kmag 17 januari afrijden, en........ khoop natuurlijk in 1x slagen!!!
afgelopen zaterdag weer lekr flink gesleuteld:
- distributieriem gezet + spanrollen en meelooprollen
- nokken as sensortje vast gezet (ivm storingen en slecht starten)
- LFR, gasklephuis en LMM schoongemaakt
- kleppendeksel pakking vernieuwd (toen ik de dis-riem ging demonteren kwam ik ontzettend veel olie tegen bij en ronde de oude riem!!!! na zoeken dacht ik dat het de kleppendekselpakking was dus die vervangen, nu as zaterdag maar weer eens kijken anders is het waarsch me krukaskeerring!)
- uitlaat recht gehangen en vast gezet (hij rammelde af en toe op mn achteras)
- Airco hoge-lagedrukschakelaar vernieuwd (alleen nog even aflaten vullen maar je bevriest nu al in de auto )
nu ga ik van de week of volgende week maar eens beginnen met het polijsten van mn velgrandjes.......... Ik heb afgesproken met de spuiter van mijn brommer, dus even mn wieltjes daarnaartoe brengen en samen lekker polieren kben bnieuwd.
foto's komen binnen kort nog!
kmag 17 januari afrijden, en........ khoop natuurlijk in 1x slagen!!!
afgelopen zaterdag weer lekr flink gesleuteld:
- distributieriem gezet + spanrollen en meelooprollen
- nokken as sensortje vast gezet (ivm storingen en slecht starten)
- LFR, gasklephuis en LMM schoongemaakt
- kleppendeksel pakking vernieuwd (toen ik de dis-riem ging demonteren kwam ik ontzettend veel olie tegen bij en ronde de oude riem!!!! na zoeken dacht ik dat het de kleppendekselpakking was dus die vervangen, nu as zaterdag maar weer eens kijken anders is het waarsch me krukaskeerring!)
- uitlaat recht gehangen en vast gezet (hij rammelde af en toe op mn achteras)
- Airco hoge-lagedrukschakelaar vernieuwd (alleen nog even aflaten vullen maar je bevriest nu al in de auto )
nu ga ik van de week of volgende week maar eens beginnen met het polijsten van mn velgrandjes.......... Ik heb afgesproken met de spuiter van mijn brommer, dus even mn wieltjes daarnaartoe brengen en samen lekker polieren kben bnieuwd.
foto's komen binnen kort nog!