Alleen maar problemen...
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Mensen ik heb goed nieuws. Teminste voor mezelf dan. Ik kan morgen me astra terug brengen na de garage en een andere uitzoeken. Ik vond het fijn op jullie form te posten. Maar voor mij zal er nooit meer een opel astra komen. Ik heb er zoveel pech mee gehad. Ik wil die gok geen tweede keer meer maken.
Bedankt voor de vele reactie's en tot ziens!!!!
ASTRA C1.8xel 16 klepper! 115 pk-tjes
Openluchtfilter
Remus uitlaat
Openluchtfilter
Remus uitlaat
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Wat een drastische oplossing zeg...?
Jij hebt meer een versie getroffen met verslattert onderhoud... en nu zit jij als eigenaar met de problemen.
Als je die auto gekocht hebt, bij de garage, dan heb je toch garantie?
Gewoon laten maken, voordat je je Astra inruilt en een fout op 4 wielen terug koopt.
Jij hebt meer een versie getroffen met verslattert onderhoud... en nu zit jij als eigenaar met de problemen.
Als je die auto gekocht hebt, bij de garage, dan heb je toch garantie?
Gewoon laten maken, voordat je je Astra inruilt en een fout op 4 wielen terug koopt.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Dit is meer utizondering dan regel.Rootje schreef:Mensen ik heb goed nieuws. Teminste voor mezelf dan. Ik kan morgen me astra terug brengen na de garage en een andere uitzoeken. Ik vond het fijn op jullie form te posten. Maar voor mij zal er nooit meer een opel astra komen. Ik heb er zoveel pech mee gehad. Ik wil die gok geen tweede keer meer maken.
Mijne rij ik al dikke 5 jaar ZONDER ooit iets raars gehad te hebben.
Maar zeg zo vaak, Alles stata en valt met het onderhoud. Jouwe zal idd laatste jaren van zijn leven behoorlijk achterstallig is geweest, helaas dat jij hem moeten treffen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
idd gewoon door de verkoper laten oplossen onder garantie, als ie eenmaal goed is wil je noooooit meer wat anders
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
De auto heeft me al 500 euro gekost omdat die kapot stond. Ik moet op een auto kunnen vertrouwen ivm me werk. Het is jammer want het was geen lelijke auto. Maar ja Ik kan gewoon niet vertrouwen op deze auto. Dus dan moet die weg en een andere voor in de plaats. Denk dat het een mazda 323F 1.8 glx wordt uit 1996. Deze heeft die namelijk nog staan. en die staat er nog niet zo lang... of het wordt een golf 3 gti van 1997 die staat er ook nog
maar toch bedankt voor jullie reactie's
maar toch bedankt voor jullie reactie's
Openluchtfilter
Remus uitlaat
Openluchtfilter
Remus uitlaat
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Ik heb voor de auto zelf 2250 euro betaald. Maar omdat de auto een week in de garage stond en ik niet kon gaan werken heeft me dat een week loon gekost en dat is netto zoon 500 euro. Dus ja dat bedoel ik met die 500 euro... de garage is bovag en met nap uitgerust dus die is opzich wel goed...
Openluchtfilter
Remus uitlaat
Openluchtfilter
Remus uitlaat
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Dan kun je beter je gebreken laten reparen.
Of de koop ontbinden, en op zoek gaan naar een echte goeie GSi.
Zoek de BOVAG voorwaarden maar eens op.
Want kwa duurzaamheid spreekt het nogwel boekwerken over een Astra GSi, o.a. van de gebruikers hier op dit forum.
Goeie auto's bestaan niet, maar je moet gewoon dé juiste opzoeken!
Of de koop ontbinden, en op zoek gaan naar een echte goeie GSi.
Zoek de BOVAG voorwaarden maar eens op.
Want kwa duurzaamheid spreekt het nogwel boekwerken over een Astra GSi, o.a. van de gebruikers hier op dit forum.
Goeie auto's bestaan niet, maar je moet gewoon dé juiste opzoeken!
"hochdrehzahlprinzip"