audio, miss domme vraag, ma hoop op simpel antw ;)
audio, miss domme vraag, ma hoop op simpel antw ;)
kheb un radio zonder tulp uitgang.
maar kheb un versterker met soort aparte stekker. vroeg me af of me speaker kabels op die ingang kunnen?
hoop op snel en simpel antw
maar kheb un versterker met soort aparte stekker. vroeg me af of me speaker kabels op die ingang kunnen?
hoop op snel en simpel antw
Speakerkabels van je achterspeakers pakken: daar een high-low converter aan bevestigen. Vanaf die converter kun je 3 (of zelfs meerdere) RCA kabels aansluiten. Zijn o.a. te koop van Caliber voor 20 euro. Je hebt ze ook van betere merken, maar dat lijkt me niks voor jou
Ik zit toevallig net met hetzelfde probleem in mijn nieuwe auto, waar ik mijn originele radio graag in wil houden. Dit is de eenvoudigste oplossing.
Je kan ook gewoon een nieuwe HU (radio) aanschaffen MET RCA uitgangen.
Ik zit toevallig net met hetzelfde probleem in mijn nieuwe auto, waar ik mijn originele radio graag in wil houden. Dit is de eenvoudigste oplossing.
Je kan ook gewoon een nieuwe HU (radio) aanschaffen MET RCA uitgangen.
C20XE
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen bedanktLooyke schreef: Je hebt ze ook van betere merken, maar dat lijkt me niks voor jou
dan kan dat ook nietLooyke schreef: je kan ook gewoon een nieuwe HU (radio) aanschaffen MET RCA uitgangen.
ik ben aant sparen voor un eigen auto dus vandaar dak effe nix geks ga doen
en nog vraagje he, is un zekering altijd noodzakelijk? en zoja welk voltage?
zekeringen gaat in ampere.verliefdopGSI schreef:eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen bedanktLooyke schreef: Je hebt ze ook van betere merken, maar dat lijkt me niks voor jou
dan kan dat ook nietLooyke schreef: je kan ook gewoon een nieuwe HU (radio) aanschaffen MET RCA uitgangen.
ik ben aant sparen voor un eigen auto dus vandaar dak effe nix geks ga doen
en nog vraagje he, is un zekering altijd noodzakelijk? en zoja welk voltage?
ligt eraan hoeveel stroom hij vraagt (hoe zwaar de versterker is kwa vermogen)
als je een te lichte zekering neemt zal die meteen of als je harder gaat spelen doorklappen.
maar hoe je weet hoeveel ampere je nodig hebt... geen idee!
dat is 4x 150watt piek... hoeveel is dat RMS?verliefdopGSI schreef:hij is 4x 150w (wow dikke tuning)
maar zet dur un bass kist van 60w rms op en 2 hoedenplankspeakers van 80w rms...
dus wat wordt ut dan ?
en kan je hem bruggen? zou ik lekker 2 kanalen bruggen en daar je versterker aan hangen en die andere 2 kanalen je speaker ook gooien.
Het kwaliteitsverlies als je een Caliber converter gebruikt is minimaal. Je hebt ze o.a. ook van Dietz en nog wat merken, maar ik denk niet dat je je druk moet maken over het beetje verlies wat je krijgt met de installatie die jij wilt. Je kan het gewoon uitproberen: voor 19 euro kun je toch niet sukkelen?verliefdopGSI schreef:eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen bedanktLooyke schreef: Je hebt ze ook van betere merken, maar dat lijkt me niks voor jou
http://www.12vhifi.nl/kabelframe.htmlverliefdopGSI schreef:en nog vraagje he, is un zekering altijd noodzakelijk? en zoja welk voltage?
Even versterkerwaarde invullen et voila
C20XE
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
whahahaa
kwas al klaar
idd wat un klote ding , khad um gekregen van maat vamme.
zocht iets simpels, dus die hattie nog liggen en kon ik meej nemen voor un fles cola
maaruh, nou dient zich het volgende probleem aan:
kheb um effe gestest he, maar deed heel raar, un suis d8 dak aan scheveningen zat en kraakte gewoon als un idioot
maar nu ik weer de speakers op me radio zelf aan heb gesloten vibreert het geluid ineens bij volume 25 en voorheen pas bij 32
iemand ideetje??
kwas al klaar
idd wat un klote ding , khad um gekregen van maat vamme.
zocht iets simpels, dus die hattie nog liggen en kon ik meej nemen voor un fles cola
maaruh, nou dient zich het volgende probleem aan:
kheb um effe gestest he, maar deed heel raar, un suis d8 dak aan scheveningen zat en kraakte gewoon als un idioot
maar nu ik weer de speakers op me radio zelf aan heb gesloten vibreert het geluid ineens bij volume 25 en voorheen pas bij 32
iemand ideetje??
Als je nou snel bent, ruil je hem terug: heb je in ieder geval je statiegeld nog...verliefdopGSI schreef: idd wat un klote ding , khad um gekregen van maat vamme.
Niet overdrijven, het is 19 WattLaagvlieger schreef:zeg is dat niet zo'n marquant versterker van 17 Watt?
Leuk zo'n projectje!
C20XE
jah hopen dat de colafles nog prik durop heeftLooyke schreef:Als je nou snel bent, ruil je hem terug: heb je in ieder geval je statiegeld nog...verliefdopGSI schreef: idd wat un klote ding , khad um gekregen van maat vamme.
whahaha, naja vind wel iemand durvoor, kzal wel zggen voor 2 flessen cola magjum hebben
hahaha