[ICE]Woofer kist vraag
[ICE]Woofer kist vraag
Ik heb zojuist mijn oude kist uit elkaar gehaald omdat ik voor in de astra een nieuwe kist wil maken. (kist was te groot, te lang)
Ik heb een JBL GT3-12 (300mm Subwoofer)
225 W RMS, 1800W piek.
Kan iemand mij vertellen/helpen hoeveel liter zou de nieuwe kist moeten bevatten?
Ik wil de kist gaan maken van 22mm MDF, en ik wil deze dempen binnen in, wat kan ik het beste voor demping maken?
Wordt een gesloten kist, ik zat te twijfelen tussen dicht en gepoort. Ik heb voor dicht gekozen omdat dat beter uit schijnt te komen met Techno/Electro/Hardcore oftewel elektr. muziek wat ik meestel luister.
Ik heb een JBL GT3-12 (300mm Subwoofer)
225 W RMS, 1800W piek.
Kan iemand mij vertellen/helpen hoeveel liter zou de nieuwe kist moeten bevatten?
Ik wil de kist gaan maken van 22mm MDF, en ik wil deze dempen binnen in, wat kan ik het beste voor demping maken?
Wordt een gesloten kist, ik zat te twijfelen tussen dicht en gepoort. Ik heb voor dicht gekozen omdat dat beter uit schijnt te komen met Techno/Electro/Hardcore oftewel elektr. muziek wat ik meestel luister.
Tekst..
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Re: [ICE]Woofer kist vraag
vexz schreef: Wordt een gesloten kist, ik zat te twijfelen tussen dicht en gepoort. Ik heb voor dicht gekozen omdat dat beter uit schijnt te komen met Techno/Electro/Hardcore oftewel elektr. muziek wat ik meestel luister.
W201 fan boy o_0
- GSi Twente
- forum-gebruiker