Bart's Astra X32SE <the story continues..>
-
- Oud-Clublid
Vind ik knap van je, ik rij ook 25/30.000 pj, en kzou echt niet zonder kunnen.
Of heb jij een Kadett ? Onder de Astra eindspoiler/vleugeltje loopt nl een rondcirkelende lucht eronder, en je achterruit is bij takkuhweer, of een behoorlijk zanderige weg flink goor. Binnen no time zie je geen klap meer.
Of heb jij een Kadett ? Onder de Astra eindspoiler/vleugeltje loopt nl een rondcirkelende lucht eronder, en je achterruit is bij takkuhweer, of een behoorlijk zanderige weg flink goor. Binnen no time zie je geen klap meer.
-
- Oud-Clublid
Ik heb echt een Astra.pluggie schreef:Vind ik knap van je, ik rij ook 25/30.000 pj, en kzou echt niet zonder kunnen.
Voor je weg gaat de ruit schoon maken, wat er achter me zit vind ik toch niet interessant, verder heb ik nog twee buitenspiegels. Ik moet er wel bij zeggen dat toen ik hem in 1998 kocht hij er na een half jaar mee ophield. Ik had roest aan de achterklep en een twee jaar geleden na een ongelukje van aan de voorkant met koplamp en knipperlicht schade en een beetje lak schade heb ik besloten om er een nieuwe klep op te late zetten, ipv de voorkant te laten spuiten., eigenlijk rijd ik dus al 4,5 jaar zonder achterruitewisser.
- Blauwe Parel
- forum-gebruiker
hoe en waar heb je dat laten doen dat logo zo weg en die ruitenwisser weg? aangezien ik ook uit de buurt van tiel kom.The Undertaker schreef:Ik heb echt een Astra.pluggie schreef:Vind ik knap van je, ik rij ook 25/30.000 pj, en kzou echt niet zonder kunnen.
Voor je weg gaat de ruit schoon maken, wat er achter me zit vind ik toch niet interessant, verder heb ik nog twee buitenspiegels. Ik moet er wel bij zeggen dat toen ik hem in 1998 kocht hij er na een half jaar mee ophield. Ik had roest aan de achterklep en een twee jaar geleden na een ongelukje van aan de voorkant met koplamp en knipperlicht schade en een beetje lak schade heb ik besloten om er een nieuwe klep op te late zetten, ipv de voorkant te laten spuiten., eigenlijk rijd ik dus al 4,5 jaar zonder achterruitewisser.
-
- Oud-Clublid
Bij Autoschade Vinkenwaard in Alblasserdam(waar kennen we die ook al weer van Ik woonde toen nog in Oud-Beijerland en een maat van mij werkte daar toen). Ze hebben de gaten opgevuld met een soort plamuur.Blauwe Parel schreef: hoe en waar heb je dat laten doen dat logo zo weg en die ruitenwisser weg? aangezien ik ook uit de buurt van tiel kom.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Ja "waar kennen we dat van ?"
Nou de mijne moet er nog steeds een keer terug en als je naar zijn afspraken kijkt, ben ik niet echt tevreden over dit bedrijf !
Duidelijke affspraken maken 'zwart op wit" is mijn advies, als je daar in zee wilt gaan ! Kwaliteit kan hij trouwens zeker wel leveren !
Ik rij met deze astra zo'n 20.00km per jaar, en blijf dat waarschijnlijk ook doen, dus die ruitenwisser zit daar puur uit functionaliteit !
Kentekenlampjes zitten erin ! De originele van gsi ook nog zelfs !
even goed op de twee close-up foto's kijken bobo !
De kentekenplaat voor blijft voorlopig liggen waar hij ligt, en anders komt hij waarschijnlijk gewoon op de originele plaats terug (maar dan gewoon vooraan, terwijl het gaas verder naar achteren zit )
En voor alle mensen die al dezelfde ideeen hadden dan ik;
Gewoon mee doorgaan ! (je bent alleen niet meer de eerste en origineel - maar alles wat mooi is wordt op den duur toch nageaapt )
EN ALWEER BEDANKT VOOR DE POSITIEVE REACTIES !!!!!
Nou de mijne moet er nog steeds een keer terug en als je naar zijn afspraken kijkt, ben ik niet echt tevreden over dit bedrijf !
Duidelijke affspraken maken 'zwart op wit" is mijn advies, als je daar in zee wilt gaan ! Kwaliteit kan hij trouwens zeker wel leveren !
Ik rij met deze astra zo'n 20.00km per jaar, en blijf dat waarschijnlijk ook doen, dus die ruitenwisser zit daar puur uit functionaliteit !
Kentekenlampjes zitten erin ! De originele van gsi ook nog zelfs !
even goed op de twee close-up foto's kijken bobo !
De kentekenplaat voor blijft voorlopig liggen waar hij ligt, en anders komt hij waarschijnlijk gewoon op de originele plaats terug (maar dan gewoon vooraan, terwijl het gaas verder naar achteren zit )
En voor alle mensen die al dezelfde ideeen hadden dan ik;
Gewoon mee doorgaan ! (je bent alleen niet meer de eerste en origineel - maar alles wat mooi is wordt op den duur toch nageaapt )
EN ALWEER BEDANKT VOOR DE POSITIEVE REACTIES !!!!!
- Blauwe Parel
- forum-gebruiker
Wat was je ervoor kwijt inclusief spuiten?The Undertaker schreef:Bij Autoschade Vinkenwaard in Alblasserdam(waar kennen we die ook al weer van Ik woonde toen nog in Oud-Beijerland en een maat van mij werkte daar toen). Ze hebben de gaten opgevuld met een soort plamuur.Blauwe Parel schreef: hoe en waar heb je dat laten doen dat logo zo weg en die ruitenwisser weg? aangezien ik ook uit de buurt van tiel kom.
-
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Mijn achterwisser was ook kapot, ding kost even €190,40!!!!
TSSS, voor zo'n stom motortje...
Dus heb ik hem maar gereviseerd. Helemaal uit elkaar gesloopt.
Het asje zat vastgeroest in zijn geleider door lekwater.
Popnagels uit de motor geboord en hele mechaniek uit elkaar gesloopt, ontroest en gangbaar gemaakt, vetje erin en hij werkt weer perfect...
Popnagels uit de motor geboord en hele mechaniek uit elkaar gesloopt, ontroest en gangbaar gemaakt, vetje erin en hij werkt weer perfect...
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Nick-GSI
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi16V 6jaar in bezit, Astra F X16SZR 2 jaar in bezit
- Contacteer:
ken je de mijne ook niet even reviseren hij doet het nl alweer nietLaagvlieger schreef:Mijn achterwisser was ook kapot, ding kost even €190,40!!!!
Astra GSi C20XE full options
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Peterrrrrrr
- forum-gebruiker
- Contacteer: