dta heeft traction controle ... kan wel eens handig zijn bij het wegsprintenHans schreef:zit ook niet lekker, dta op je rug
3.0 V6
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ow god, daar gáán we weerBart(astra) schreef:Hey, ik wil niet zeiken hoor, maar bij je rechterdeurbekleding zit een vouw vlakbij de deurklink....
Maarrehhh, Mars ; je had toch plasmatellers voor die tellerbak ?????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
3 versterkers. Heb nog geen voedingsproblemen gehad.
maar tis idd iets te dun ja.
Blok heeft even prio no. 1
Mijn teller:
Een eigenhandig gepimpte V6 teller, moet alleen nog f fkijken ho ehet komt dat ie systematisch 6 km te weinig aangeeft.
Plasmaplaatjes heb ik, alleen vindt ik hem niet in de huidige look van de auto passen.
Wou zakelijk en vies snel.
Setje is dus ook te koop trouwens.
maar tis idd iets te dun ja.
Blok heeft even prio no. 1
Mijn teller:
Een eigenhandig gepimpte V6 teller, moet alleen nog f fkijken ho ehet komt dat ie systematisch 6 km te weinig aangeeft.
Plasmaplaatjes heb ik, alleen vindt ik hem niet in de huidige look van de auto passen.
Wou zakelijk en vies snel.
Setje is dus ook te koop trouwens.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
30kg is een immens verschil voor de ophaning. Voor m'n werk ben ik in contact met Eibach voor nieuwe auto's en daar maakt men van 10kg al een probleem.Laagvlieger schreef:Ik heb nooit in mijn leven standaard standaard onderstel gehad.watahyahknow schreef:blijf je de standaart voorveren gebruiken of heb je iets laten maken ?
Rij al 5 jaar SACHS sporting.
En WAAROM denkt iedereen toch dat V6 zoveel zwaarder is??????
Is maar 30 KG meer hoor zo'n V6.
Ik zou zeker niet te licht over dat onderwerp gaan en op z'n minst aangepaste voorveren steken met de V6 antirolstang (Vectra A) of een upgrade voor een Vectra A V6 -> OMP)
Speedworks@pandora.be
-Forge turbo parts (intercoolers,dump valves,Samco hoses)
-KW Suspensions
-Carbon Parts (in progress)
-Forge turbo parts (intercoolers,dump valves,Samco hoses)
-KW Suspensions
-Carbon Parts (in progress)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
yupz hadden we het al eens over gehad.
Veren zijn sterk genoeg. Alleen stab.stang misschien niet.
Terwijl zwaar dieselblok in astra F zelfs helemaal niet zo'n stang heeft.
Als strax eerst blok er maar inzit, dan weet ik wat gaat passen en wat ik moet aanpassen.
@oenatje: Afwijking kwam ik achter doordat hie rop de 80 weg iedereen beetje sloom reed hahaha. Toen met GPS erin gereden en die gaf constant 6 km/u meer aan als de teller.
Ik moet me BC nog even omprogrammeren naar de nieuwe (ABS) puls en eens kijken wat die dan voor snelheid aangeeft. Is die ook te laag dan zal het probleem ergens anders gezocht moeten worden.
Wat wielen betreft, astra GSi is ook geleverd met deze electronische snelheidsmeters, dus op 15".
Deze teller komt uit een cali die standaard 205/55 R15 heeft. Iets hoger dus.
Veren zijn sterk genoeg. Alleen stab.stang misschien niet.
Terwijl zwaar dieselblok in astra F zelfs helemaal niet zo'n stang heeft.
Als strax eerst blok er maar inzit, dan weet ik wat gaat passen en wat ik moet aanpassen.
@oenatje: Afwijking kwam ik achter doordat hie rop de 80 weg iedereen beetje sloom reed hahaha. Toen met GPS erin gereden en die gaf constant 6 km/u meer aan als de teller.
Ik moet me BC nog even omprogrammeren naar de nieuwe (ABS) puls en eens kijken wat die dan voor snelheid aangeeft. Is die ook te laag dan zal het probleem ergens anders gezocht moeten worden.
Wat wielen betreft, astra GSi is ook geleverd met deze electronische snelheidsmeters, dus op 15".
Deze teller komt uit een cali die standaard 205/55 R15 heeft. Iets hoger dus.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Bart(astra)
- Moderator
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Vrachtwagen als eikpunt is nix, daar zit 15 Km/u verschil in soms
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
gewoon op een weg MET flitspaal {80 km/pu} 140 continu rijden weet je over een week of twee precies je snelheidsverschil
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Laagvlieger schreef:mijne geeft dus te Weinig aan he. als ik 80 rij knal ik iedereen voorbij.
Politieagent: meneer weet je hoe hard u ging??
Laagvlieger: eeehhh... 120km/h meneer.....
Politieagent: nee nee meneer u ging 230km/h
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***