luchtmassameter 8v schoonmaken?
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
luchtmassameter 8v schoonmaken?
Nou, ik ben helemaal gestresst!!!!
moest net ergens heen en de gehele weg viel de motor uit zodra ik bijv. bij een stoplicht aan kwam rijden... werd helemaal gek
Nu weet ik dat dat meerdere oorzaken heeft zoals de open luchtfilter, een vuile luchtmassa meter etc...
Nu heb ik een 8 klepper, maar hoe kan ik die lmm uit elkaar halen om schoon te maken? bij een 16v weet ik het wel, maar deze kan ik niet uit elkaar halen, ik kan alleen met een wattenstaafje de ingangen schoonpeuteren waarbij ik het aangekoekte vuil niet los krijg
iemand die mij een oplossing kan geven?
moest net ergens heen en de gehele weg viel de motor uit zodra ik bijv. bij een stoplicht aan kwam rijden... werd helemaal gek
Nu weet ik dat dat meerdere oorzaken heeft zoals de open luchtfilter, een vuile luchtmassa meter etc...
Nu heb ik een 8 klepper, maar hoe kan ik die lmm uit elkaar halen om schoon te maken? bij een 16v weet ik het wel, maar deze kan ik niet uit elkaar halen, ik kan alleen met een wattenstaafje de ingangen schoonpeuteren waarbij ik het aangekoekte vuil niet los krijg
iemand die mij een oplossing kan geven?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- Marty
- Oud-Clublid
- Berichten: 1388
- Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Denk dat je LFR / Stappenmotor bedoelt.
Met een Bus Remmen/Carb reiniger goed schoonspuiten. Dit weekt al het vuil wel los. Je kunt ook nog 12V erop zetten en daarmee hem open en dicht laten knallen.. met een beetje reiniger erbij word hij daar prachtig schoon van.
Met een Bus Remmen/Carb reiniger goed schoonspuiten. Dit weekt al het vuil wel los. Je kunt ook nog 12V erop zetten en daarmee hem open en dicht laten knallen.. met een beetje reiniger erbij word hij daar prachtig schoon van.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
carburateurreiniger... daar halen ze aangepapte benzine mee weg toch? hmm ga vandeweek even kijken.. thnx!Laagvlieger schreef:geen cotatcspray, geen remmenreinig. Neem gewoon carburateurreiniger, moet je halen.
Is nix beters dan dat.
Remmenreiniger is niet aggresief genoeg.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Ali-GSI
- forum-gebruiker
- Berichten: 461
- Lid geworden op: 07 dec 2003 23:06
- Locatie: Nijverdal
- Contacteer:
welke raad je aan marcel? Mijn gasklephuis moet ook eens schoon hehehe...Laagvlieger schreef:ja ik heb heel wat gasklephuizen schoongemaak tin mijn leven. Wordt weer als nieuw met carb.reiniger.
aangekoekte olieresten enzo spuit je zo weg.
Hoe kan ik dat het beste doen?
Pioneer Promo Team™
Je moe nie zittuh aan me nikies!
Je moe nie zittuh aan me nikies!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
X20XEV.
Carb.reiniger, maakt nie zo uit welke. Kheb er zelf een van valvoline thuis dacht ik.
Rubberen slang loshalen van je gasklephuis.
Stekker van LFR en potentiometer eraf.
Gaskabel eraf wippen,
Huis losschroeven van de spruitstuk.
Gasklephuis in bakje leggen en flink met de carb.reinger eroverrheen, erin en erdor.
Gasklep even openduwen, ook even goed schoonspuiten en met doekie erover.
Als ie weer bling bling is in omgekeerde volgorde monteren.
Accu er 10 min. af ofzo.
Accu derop
auto op contact zetten en minuutje op contact laten staan
starten en rijden maar!
Carb.reiniger, maakt nie zo uit welke. Kheb er zelf een van valvoline thuis dacht ik.
Rubberen slang loshalen van je gasklephuis.
Stekker van LFR en potentiometer eraf.
Gaskabel eraf wippen,
Huis losschroeven van de spruitstuk.
Gasklephuis in bakje leggen en flink met de carb.reinger eroverrheen, erin en erdor.
Gasklep even openduwen, ook even goed schoonspuiten en met doekie erover.
Als ie weer bling bling is in omgekeerde volgorde monteren.
Accu er 10 min. af ofzo.
Accu derop
auto op contact zetten en minuutje op contact laten staan
starten en rijden maar!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: