orginele uitlaat c18xe

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

orginele uitlaat c18xe

Bericht door snarfjuh »

Heeft er iemand een foto voor me van de orginele einddemper van een astra GSI met c18xe motor ?
Liefst een foto van de losse demper en een foto van de einddemper onder de wagen gemonteerd.

Bij voorbaat dank :wink:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9318
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Dat is volgens mij dezelfde einddemper als die standaard onder de Astra GSi 8V zit...

En die zit er bij mij onder...

Ik weet niet of ik een foto in ongemonteerde staat heb...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Da's toch met zo'n vierkantachtig eindstukkie ??? :roll: :)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

Volgens mij is dat idd dezelfde demper als onder een c20ne zit,
maar ik weet het niet zeker.
Vandaar deze vraag.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11177
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

tis een met dezelfde looks als de 8 klepper, alleen past die van de 8 klepper niet.
Looks is wel hetzelfde.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
daafje
forum-gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2005 13:09

Bericht door daafje »

Afbeelding
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9318
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Daaf, dat is de standaard van een 16V

Deze is van 8V

Afbeelding
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
daafje
forum-gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2005 13:09

Bericht door daafje »

een c18xe is een 16v en volgens kenteken is dat ook een c18xe
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

Nu weet ik dus nog niet veel :lol:
Niemand die het 100% zeker weet ?
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11177
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

jawel. volgens EPC hoort zo'n enkele ovale pijp.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
daafje
forum-gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2005 13:09

Bericht door daafje »

volgens www.hbase.nl is het een enkele vierkante pot en een c20ne is een ronde pot
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

H-Base --> imitatie :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Hoe de einddemper er uit ziet weet ik niet, maar de ophangpunten zijn wel het zelfde als die van een 8v.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9318
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

daafje schreef:een c18xe is een 16v en volgens kenteken is dat ook een c18xe
Sorry, bedoelde de 2.0 16V natuurlijk...
Weet zeker dat die 1.8 16V standaard een enkele uitlaat heeft...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
daafje
forum-gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2005 13:09

Bericht door daafje »

toevallig stond er een orginele gsi c18xe in de straat met orginele uitlaat.

het is een enkele vierkante uitlaat.
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

We zien het wel binnekort, hij word besteld dus 8)
daafje
forum-gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2005 13:09

Bericht door daafje »

snarfjuh schreef:We zien het wel binnekort, hij word besteld dus 8)
waarom ga je weer terug naar orginele uitlaat? als ik mag vragen?
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

Heel de astra is weer orgineel terug gebouwd, is gewoon vet. (en nog wat andere redenen)
Alleen de verlaging blijft, want ik heb last van hoogtevrees :lol:
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Neem toch gewoon de C20XE uitlaat.
Je bent namelijk ook al zo wannabee met je GSi16V logo, terwijl het ding geen worst v.d. weg trekt, ecoteccie....

:lol:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
LeroY_GSI
forum-gebruiker
Berichten: 49
Lid geworden op: 08 dec 2004 16:15
Locatie: Pernis Rotterdam
Contacteer:

Bericht door LeroY_GSI »

GSi Twente schreef:Neem toch gewoon de C20XE uitlaat.
Je bent namelijk ook al zo wannabee met je GSi16V logo, terwijl het ding geen worst v.d. weg trekt, ecoteccie....

:lol:
haha :lol: :twisted: :lol:


(btw origineel is vet!!!!! uitlaten tuning is voor wannabeez )
RoeStRyDerZz! ---- Astra Gsi C20XE ---- RoeStRyDerZz!
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

GSi Twente schreef:Neem toch gewoon de C20XE uitlaat.
Je bent namelijk ook al zo wannabee met je GSi16V logo, terwijl het ding geen worst v.d. weg trekt, ecoteccie....

:lol:
Ga jij je maar eerst weer eens een opel kopen voordat je je weer met de echte boys mag bemoeien :twisted: :lol:
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Die ziekte heb ik gelukig gehad. :lol:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

Wie geeft GSi Twente even een ban :evil:



:lol: :lol: :wink:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9318
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

snarfjuh schreef:Wie geeft GSi Twente even een ban :evil:



:lol: :lol: :wink:
Hoho, die jongen is zeer waardevol voor dit forum (OK, OK, voor mij dan). :wink:
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

snarfjuh schreef:Wie geeft GSi Twente even een ban :evil:



:lol: :lol: :wink:
Personal ban... hahaha. :wink:

Maare, ik blijf erbij, de originele c20xe uitlaat heeft wel stijl!
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Plaats reactie