$tefan's astra cabrio | C2's...?
$tefan's astra cabrio | C2's...?
Na 2,5 jaar trouwe dienst van de sedan, heel veel plezierige ritjes en vooral een leerzame tijd heb ik besloten de sedan te verkopen.
A.s. donderdag wordt hij in originele staat opgehaald. Velgen, wisser, demper, verlagingset en audio gaan eruit.
Omdat de sedan uiteraard een goede opvolger verdient mét kont ben ik gaan kijken voor een cabrio. Had wel bepaalde eisen, leren interieur, >1995 en minder dan 100.000d gelopen.
In nederland blijkt het erg moeilijk te zijn om er een te vinden die aan deze eisen voldoet en tegen een nette prijs te koop staat. Ik ben mijn heil dus maar in Duitsland gaan zoeken.
Na een paar dagen speuren leken er enkele nette cabrio's tussen te zitten.
Eentje stond in Heinsberg (30km hiervandaan). Omdat het zo dichtbij was maar even gebeld en een afspraak gemaakt.
Ben vanmiddag gaan kijken in Heinsberg (D). Gelukkig net op tijd. Bleek dat de eigenaresse hem eigelijk al had ingeruild op een andere wagen die ze om 16.30u ging ophalen.
Kwam gelukkig na wat zoekwerk om 15u aan. Zag de cabrio staan en zag er op het eerste gezicht strak en netjes uit. Stukje gereden, helemaal niks mis mee. Gespeeld met alle elektrische dingen en even onder de kap en de auto gekeken.
Zag er allemaal erg netjes uit. Bleken zelfs nog pas nieuwe remmen onder te zitten.. Oftewel ik heb niet lang getwijfeld en heb de cabrio gekocht.
Maandag a.s. komen ze hem bij me thuis afzetten. Dan kan daarna de invoerprocedure op poten worden gezet.
Tis geworden:
Astra cabrio 1.6i Bertone editie
Zwart
Bouwjaar 05-1996
99.6xx km op de teller
Lederen interieur
Elektrische kap, ramen en spiegels
Kontverwarming
ABS
Stuurbekrachtiging
enz.
Enige minpuntje was dat ie een keer een paaltje heeft geaaid, te zien op de laatste foto een plekje op de bumper. Was voor mij niet genoeg om hem te laten staan...
Tis wel weer een 1.6i maar goed, het rijdt en ik blijf gunstig in de verzekering en das meegenomen als fulltime student :ohoh:
A.s. donderdag wordt hij in originele staat opgehaald. Velgen, wisser, demper, verlagingset en audio gaan eruit.
Omdat de sedan uiteraard een goede opvolger verdient mét kont ben ik gaan kijken voor een cabrio. Had wel bepaalde eisen, leren interieur, >1995 en minder dan 100.000d gelopen.
In nederland blijkt het erg moeilijk te zijn om er een te vinden die aan deze eisen voldoet en tegen een nette prijs te koop staat. Ik ben mijn heil dus maar in Duitsland gaan zoeken.
Na een paar dagen speuren leken er enkele nette cabrio's tussen te zitten.
Eentje stond in Heinsberg (30km hiervandaan). Omdat het zo dichtbij was maar even gebeld en een afspraak gemaakt.
Ben vanmiddag gaan kijken in Heinsberg (D). Gelukkig net op tijd. Bleek dat de eigenaresse hem eigelijk al had ingeruild op een andere wagen die ze om 16.30u ging ophalen.
Kwam gelukkig na wat zoekwerk om 15u aan. Zag de cabrio staan en zag er op het eerste gezicht strak en netjes uit. Stukje gereden, helemaal niks mis mee. Gespeeld met alle elektrische dingen en even onder de kap en de auto gekeken.
Zag er allemaal erg netjes uit. Bleken zelfs nog pas nieuwe remmen onder te zitten.. Oftewel ik heb niet lang getwijfeld en heb de cabrio gekocht.
Maandag a.s. komen ze hem bij me thuis afzetten. Dan kan daarna de invoerprocedure op poten worden gezet.
Tis geworden:
Astra cabrio 1.6i Bertone editie
Zwart
Bouwjaar 05-1996
99.6xx km op de teller
Lederen interieur
Elektrische kap, ramen en spiegels
Kontverwarming
ABS
Stuurbekrachtiging
enz.
Enige minpuntje was dat ie een keer een paaltje heeft geaaid, te zien op de laatste foto een plekje op de bumper. Was voor mij niet genoeg om hem te laten staan...
Tis wel weer een 1.6i maar goed, het rijdt en ik blijf gunstig in de verzekering en das meegenomen als fulltime student :ohoh:
Laatst gewijzigd door $tefan op 16 mei 2007 21:06, 8 keer totaal gewijzigd.
Grtz, $tefan
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Heb de astra gekocht van een vrouw die hem afgelopen 5 jaar in het bezit heeft gehad. Hij heeft netjes binnen gestaan en heeft ook zijn beurten gehad. Ik heb de auto eens goed bekeken en ik heb verder niks kunnen ontdekken. Dus ik ga er toch niet vanuit om een lasnaad te ontdekken als ie op de brug staat
Grtz, $tefan
- Blitzkrieg
- Oud-Clublid
- drempelvrees
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Ik bedoelde ermee, dat het goed is dta je hem zelf invoert. Nu weet je wat je koopt.$tefan schreef:Heb de astra gekocht van een vrouw die hem afgelopen 5 jaar in het bezit heeft gehad. Hij heeft netjes binnen gestaan en heeft ook zijn beurten gehad. Ik heb de auto eens goed bekeken en ik heb verder niks kunnen ontdekken. Dus ik ga er toch niet vanuit om een lasnaad te ontdekken als ie op de brug staat
Moest je trouwens Duits lullen of kon ze beetje engels?
maar ben wel benieuwd naar je stappenplan voor invoeren. Erg interesant.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Heinsberg is 10km over de grens. Ze verstaan wel Nederlands maar ik heb men beste Duits ertegenaan gegooid. Konden de mensen wel waarderen, het gaat niet vloeiend maar als je laat zien dat je het probeert heb je alle respect. Ze komen de auto zelfs bij me thuis afleveren, hoef ik niet te klooien met een autoambulance of andere kentekenplatenLaagvlieger schreef: Ik bedoelde ermee, dat het goed is dta je hem zelf invoert. Nu weet je wat je koopt.
Moest je trouwens Duits lullen of kon ze beetje engels?
maar ben wel benieuwd naar je stappenplan voor invoeren. Erg interesant.
Grtz, $tefan
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer: