help!!! tikent geluid
help!!! tikent geluid
Hallo, zoals jullie weten heb ik een astra... Nu heb ik hem twee weken en heb ik last van een tikken geluid de hele tijd door. Ik heb al een paar keer flink geremd om te kijken of dat het was maar is het niet. Ik weet ook niet waar het vandaan komt. Wat zou dit kunnen zijn ? alvast bedankt!
Groetjes
Groetjes
ASTRA C1.8xel 16 klepper! 115 pk-tjes
Openluchtfilter
Remus uitlaat
Openluchtfilter
Remus uitlaat
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Je moet toch wel ongeveer weten waar het vandaan komt?
Geluid uit:
Motorruimte - Motor
Wielen voor
Wielen achter
Wielen Voor - Bij acceleratie / remmen
Wielen Voor - Bij Sturen
etc etc...
Geluid uit:
Motorruimte - Motor
Wielen voor
Wielen achter
Wielen Voor - Bij acceleratie / remmen
Wielen Voor - Bij Sturen
etc etc...
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Gefeliciteerd Mr. Rootje, je hebt zonet jouw 10e en de 10.000e Problemen post geplaatst
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Auto al even opgekrikt en aan de wielen gedraaid om te luisteren naar vreemde dingen trouwens ???
Kan soms heel verhelderend zijn
Kan soms heel verhelderend zijn
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: