Mn nieuwe turbo project
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- jeffrey c20let
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Doekje please ! ! ! ! ! ! !
Pfuuu.... En hoeveel druk zou ie (theoretisch) moeten kunnen draaien ????
Dit is al bizar veel man ....ik zou zó 100 € overhebben voor de verontwaardigde blik van een M5 piloot op de autobahn een seconde of 3 nadat je gas gaf
Het heeft even geduurd, maar het was het waard
Pfuuu.... En hoeveel druk zou ie (theoretisch) moeten kunnen draaien ????
Dit is al bizar veel man ....ik zou zó 100 € overhebben voor de verontwaardigde blik van een M5 piloot op de autobahn een seconde of 3 nadat je gas gaf
Het heeft even geduurd, maar het was het waard
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- q01z
- forum-gebruiker
- Contacteer:
de achterzijde wel jaDennis B. schreef: Die blijft straks gewoon stil staan.
@robbie/noedel/bertje, tsja.. ik wist het al een tijdje.. maaruhm jullie zijn ziek in jullie hoofd!
grtz
boooooner!
Tis geen Astra, maar het heeft wel wielen
zie hier mijn topic
zie hier mijn topic
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Zit me trouwens net even af te vragen ; nu heeft je blok op de bank deze waardes gehaald, maar kan dat nou eigenlijk wel zomaar met een nieuw blok ???
Ik bedoel : moet een motor niet eerst inlopen voordat je hem kan 'maxen'
Ik zou het in me broek doen denk ik de eerste keer dat ze hem laten doortrekken, het is nogal geen bak geld
En vergat bijna te vragen maarrehhhh..... koppel ?????
Ik zou het in me broek doen denk ik de eerste keer dat ze hem laten doortrekken, het is nogal geen bak geld
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 09 jun 2006 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
whoeeeeeeeeeeeeeeeeee
vet man erg vet zit net te kijken maar met eeeeeen verry big smyle
vet man erg vet zit net te kijken maar met eeeeeen verry big smyle
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- nudeltuning
- forum-gebruiker
Re: blokjee
Sounddragon schreef:Zit me trouwens net even af te vragen ; nu heeft je blok op de bank deze waardes gehaald, maar kan dat nou eigenlijk wel zomaar met een nieuw blok ???
motor heeft een aantal uren ingelopen voor we zijn begonnen met gas geven op de dyno kun je het maximum toerental in geven wat hij mag draaien en dat draaid hij dan ook netjes, en software matig kun je een hele hoop facetten regelen zoals turbo druk gerelateerd aan het aantal toeren.
het koppel ligt rond de 500nm maar dit kan nog omhoog maar er is gekozen om het zo even te houden vanwegen de aandrijf assen e.d
gsi driver schreef:kopen!!!!!!! vet hoor wil ik ook wel!!!!! dolle
mja als je een emmer geld op de toonbank leeg kiept kan er veel gemaakt worden
maar als je gaat tellen wat het allemaal kost ben je zo uit gekocht denkik
of pappie moet 20.000 euro schenken aan het goede doel
maar we gaan eerst de lagers van het drijfwerk controleren voor hij in de astra kan en dan word het en hele hoop dingen aanpassen zodat de astra ready is for Europe (king of europe)
tuning is an art art aint against the law
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Oeh...en wanneer is King of Europe ??? Zetten we die alvast op de agenda als clubuitje
500 Nm is niet verkeerd Denk dat ie daarmee voorlopig al zijn handjes vol heeft
Ik dacht op de filmpjes ook al op te merken dat er niet overdreven veel toeren werd gedraaid, en ook maar vrij kort, en heel rustig opgebouwd
Ben erg benieuwd hoe de eerste rijervaringen gaan zijn....moet eigenlijk een cam op het dash om zijn gezicht te zien als ie de eerste keer gasgeeft
500 Nm is niet verkeerd Denk dat ie daarmee voorlopig al zijn handjes vol heeft
Ik dacht op de filmpjes ook al op te merken dat er niet overdreven veel toeren werd gedraaid, en ook maar vrij kort, en heel rustig opgebouwd
Ben erg benieuwd hoe de eerste rijervaringen gaan zijn....moet eigenlijk een cam op het dash om zijn gezicht te zien als ie de eerste keer gasgeeft
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- drempelvrees
- forum-gebruiker
- Contacteer:
viewtopic.php?t=6153Sounddragon schreef:Oeh...en wanneer is King of Europe ??? Zetten we die alvast op de agenda als clubuitje
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Die visco is vast te vervangen door iets wat wél heel blijft
Flog Rallye's hebben daar ook altijd probs mee, alleen gaan die bij 250 Pony's al aan vellen als je een beetje doortrapt
Maar als je tóch al een F28 erin hebt, en je moet een tunnel gaan maken voor RWD, dan zou ik die voorwieltjes er gewoon lekker bij laten zitten (zolang het goed gaat)
Flog Rallye's hebben daar ook altijd probs mee, alleen gaan die bij 250 Pony's al aan vellen als je een beetje doortrapt
Maar als je tóch al een F28 erin hebt, en je moet een tunnel gaan maken voor RWD, dan zou ik die voorwieltjes er gewoon lekker bij laten zitten (zolang het goed gaat)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid