even vraagje over claxon
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
even vraagje over claxon
Heb nu een nieuwe claxon, zit echter een relais bij... moet ik die er ook tussen aansluiten? of kan ik de huidige claxon zo vervangen met de nieuwe?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Van die vijf stuks die in je zekeringkast zitten kun je lezen op het afdekkapje van dat compartiment.DaVaRiOuS schreef:ja dat bakkie onder de motorkap waar die relais inhangen...
voor welke machines dienen die eigenlijk???
en in je zekeringkast.. hoe weet ik welke van wat is?
Maar ik kan het je ook wel uit mijn hoofd vertellen:
vlnr boven: Spiegelverwarming, Richtingaanwijzers, Ruitenwisser achter
vlnr beneden: Ruitenwissers voor, achterruitverwarming. Daarnaast zit nog het blokje voor je "lichten staan nog aan" signaal
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
hmm, morgen maar even inbouwen dan...
maarruhh, waar dient dat relais dan eigg voor, om de spanning te verdelen over de twee hoorns ofzo?
ik sloot em net effe op een losse accu aan en schok me de neten kolere wat een kabaal... maar had het relais er niet tussen...
maarruhh, waar dient dat relais dan eigg voor, om de spanning te verdelen over de twee hoorns ofzo?
ik sloot em net effe op een losse accu aan en schok me de neten kolere wat een kabaal... maar had het relais er niet tussen...
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
aha thanks!Laagvlieger schreef:dat relais is ervoor zodat de kleine schakelaar in het stuur niet overbelast wordt als daar 15 ampere doorheen ketst.
Dus de schakelaar op het stuur hoeft alleen het kleine stuurstroompje te schakelen.
nou hij zit erop hoor... ennuhh... mijn buurman dacht ook grappig te zijn... lig ik onder die wagen aan die toeter te kloten... komt ie langslopen en wat denk je.... TOEEEEETTTT!!
Ik schok me de neten!
maar hij doet het en het geluidje is ook geweldig!!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
nou hij zit erop hoor... ennuhh... mijn buurman dacht ook grappig te zijn... lig ik onder die wagen aan die toeter te kloten... komt ie langslopen en wat denk je.... TOEEEEETTTT!!
Ik schok me de neten!
maar hij doet het en het geluidje is ook geweldig!![/quote]
stond je onder stroom dan?
buurman in elkaar stompen, hij was helemaal niet grappig
Ik schok me de neten!
maar hij doet het en het geluidje is ook geweldig!![/quote]
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
nou het leek of ik onder stroom stond... zat te trillen man van dat geluid!Roy 2.0 16v schreef:nou hij zit erop hoor... ennuhh... mijn buurman dacht ook grappig te zijn... lig ik onder die wagen aan die toeter te kloten... komt ie langslopen en wat denk je.... TOEEEEETTTT!!
Ik schok me de neten!
maar hij doet het en het geluidje is ook geweldig!!
Laatst gewijzigd door 2.nullutje op 04 jun 2006 03:32, 1 keer totaal gewijzigd.
filmpje
zag x een filmpje op internet hadde ze een of andere HEEEEL harde toeter opn auto gezet:P door de stad rijden......iedereen laten schrikken haha......klinkt beetje dom maar deze toeter was echt super hard...denk van een boot ofzo?? wel grappig:P
- DayWaLk3R
- Oud-Clublid
- Auto('s): Tesla Model 3 LR
Re: filmpje
Delax80 schreef:zag x een filmpje op internet hadde ze een of andere HEEEEL harde toeter opn auto gezet:P door de stad rijden......iedereen laten schrikken haha......klinkt beetje dom maar deze toeter was echt super hard...denk van een boot ofzo?? wel grappig:P
die unit wilde Marty nog kopen
ja daar was ik even te lui voor... maar iig bedankt!RedBill schreef:Van die vijf stuks die in je zekeringkast zitten kun je lezen op het afdekkapje van dat compartiment.DaVaRiOuS schreef:ja dat bakkie onder de motorkap waar die relais inhangen...
voor welke machines dienen die eigenlijk???
en in je zekeringkast.. hoe weet ik welke van wat is?
Maar ik kan het je ook wel uit mijn hoofd vertellen:
vlnr boven: Spiegelverwarming, Richtingaanwijzers, Ruitenwisser achter
vlnr beneden: Ruitenwissers voor, achterruitverwarming. Daarnaast zit nog het blokje voor je "lichten staan nog aan" signaal
maar in mijn onderhoudsboekje staat ook niet voor wat die relais zijn in het zwarte bakje onder de motorkap.
zitten er 4 of 5 in gloof ik.
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
www.hornbblaster.comDayWaLk3R schreef:Delax80 schreef:zag x een filmpje op internet hadde ze een of andere HEEEEL harde toeter opn auto gezet:P door de stad rijden......iedereen laten schrikken haha......klinkt beetje dom maar deze toeter was echt super hard...denk van een boot ofzo?? wel grappig:P
The CONDUCTOR SPECIAL trok mijn aandacht wel
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
correction: http://www.hornblaster.comMarty schreef:www.hornbblaster.comDayWaLk3R schreef:Delax80 schreef:zag x een filmpje op internet hadde ze een of andere HEEEEL harde toeter opn auto gezet:P door de stad rijden......iedereen laten schrikken haha......klinkt beetje dom maar deze toeter was echt super hard...denk van een boot ofzo?? wel grappig:P
The CONDUCTOR SPECIAL trok mijn aandacht wel
-
- forum-gebruiker
- Contacteer: