3e internationale opeltreffen 28 mei 2006 (Goes)
3e internationale opeltreffen 28 mei 2006 (Goes)
Verkleinen van sommige foto's is wat vertraagd door Imageshack...kijkt wat ruk, maarja...kan het ook niet helpen...
Hier de foto's van dit voor zeeuwse begrippen toch wel leuke evenement:
Twee kraampjes, waarvan 1 met leuke spullen:
En wat zien we daar voor leuks liggen in het midden!
Kruimeltjes-groene Corsa:
Astra carbio met een lak waar je van moet houden:
Aparte Vectra A:
Ondanks dat ik niet voor de bumpertuning enzo ben vind ik deze toch wel heel mooi!
Mooie kleur zeg!
Tigra die bij dezelfde spuiter is gespoten als mijn auto:
Heel apart! Corsa A met Astra G front:
Nog een paar foto's voor Jeff:
Met stiekem verstopte verstralers!
Isse mooi hè!
De clubstand...all on my own...naast mijn oranje broeder:
Belgische vrienden die we onderweg bij de Westerscheldetunnel al tegenkwamen:
Astra G met aparte wielen:
Oud vs Nieuw:
Auto's met naar mijn mening mooie wielen:
Leuk alternatief voor Jeff?
Nog iets leuks voor Marcel gevonden:
Ineens stond er tegenover mij een Astra met clubstickers:
Die jongen later nog even gesproken. Bleek hem van iemand in Spijkenisse gekocht te hebben (die dus lid is geweest van onze club?) en was nog niet bekend met de club. Hij zou eens een kijkje komen nemen hier...
Gepimpte Corsa A:
De Opa van mijn Astra'tje :
Diverse andere foto's:
Al met al was het best een leuke dag...voornamelijk omdat er ook veel zuiderburen aanwezig waren & die gaan toch vaak net iets verder in het uniek zijn dan menig Nederlander...
Hier de foto's van dit voor zeeuwse begrippen toch wel leuke evenement:
Twee kraampjes, waarvan 1 met leuke spullen:
En wat zien we daar voor leuks liggen in het midden!
Kruimeltjes-groene Corsa:
Astra carbio met een lak waar je van moet houden:
Aparte Vectra A:
Ondanks dat ik niet voor de bumpertuning enzo ben vind ik deze toch wel heel mooi!
Mooie kleur zeg!
Tigra die bij dezelfde spuiter is gespoten als mijn auto:
Heel apart! Corsa A met Astra G front:
Nog een paar foto's voor Jeff:
Met stiekem verstopte verstralers!
Isse mooi hè!
De clubstand...all on my own...naast mijn oranje broeder:
Belgische vrienden die we onderweg bij de Westerscheldetunnel al tegenkwamen:
Astra G met aparte wielen:
Oud vs Nieuw:
Auto's met naar mijn mening mooie wielen:
Leuk alternatief voor Jeff?
Nog iets leuks voor Marcel gevonden:
Ineens stond er tegenover mij een Astra met clubstickers:
Die jongen later nog even gesproken. Bleek hem van iemand in Spijkenisse gekocht te hebben (die dus lid is geweest van onze club?) en was nog niet bekend met de club. Hij zou eens een kijkje komen nemen hier...
Gepimpte Corsa A:
De Opa van mijn Astra'tje :
Diverse andere foto's:
Al met al was het best een leuke dag...voornamelijk omdat er ook veel zuiderburen aanwezig waren & die gaan toch vaak net iets verder in het uniek zijn dan menig Nederlander...
Aha is dat die...meende al dat die velgen me bekend voorkwamen. Die jongen vertelde dat hij al flink wat euro's kwijt was aan onderdelen voor de motor, zoals injectoren, bougiekabels, enz enz...Marty schreef:Die Astra Met club-stickers is de EX Astra van Maartje.. en dus de Ex-Astra van BLitzkrieg.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Mooie plaatjes
Die 2 stations hadden mazzel dat ik er niet was
Die 2 stations hadden mazzel dat ik er niet was
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
vette foto';s
mooie foto's heur!!
Zijn cultlampen hè, echte Irmschers en geen Lexustroep wat voor geen meter past of waar ophangpunten van afbreken enz enz...2.nullutje schreef:wat is daar zo bijzonder aan, behalve dat ze niet meer geproduceerd worden?
Dit is trouwens de prijs voor een nieuw setje hè...ALS je ze tweedehands vindt zijn ze meestal wel iets goedkoper...
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Melbo, je moet wel snel even op zoek naar een nieuwe naafkap hoor!
Ennuh, die donkere pinkers, zijn dat ook ogiginele Irmschers? Ik d8 van niet, kwam ze tenminste niet tegen in de catalogus van Astra F materialen die Irmscher ooit geleverd heeft...
Ennuh, die donkere pinkers, zijn dat ook ogiginele Irmschers? Ik d8 van niet, kwam ze tenminste niet tegen in de catalogus van Astra F materialen die Irmscher ooit geleverd heeft...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
zijn speciale turbodiesel custom check versie's
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ja der is er weer eentje bezig... heb er nu al 3 in een kwartier 'gewipt'Roy 2.0 16v schreef:high quality spam zul je bedoelen
wegwezen troela
laatmaar, post is alweer rap weggehaald
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™