Co te hoog
Co te hoog
ik heb vorige week mijn astra laten keuren maar nu blijkt dat me CO te hoog is
die man wie hem had gekeurd zei dat je dit wel kan afstellen
maar nu is de vraag hoe????
weet iemand misschien waar ik aan moet draaien of doen?
het gaat om een astra Gsi 2.0 16v
uit '92 zonder kat
alvast bedank voor de moeite.
die man wie hem had gekeurd zei dat je dit wel kan afstellen
maar nu is de vraag hoe????
weet iemand misschien waar ik aan moet draaien of doen?
het gaat om een astra Gsi 2.0 16v
uit '92 zonder kat
alvast bedank voor de moeite.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Onder je bijrijderstoel zit een draaiknop, als je daar aan draait dan.....
bwhehehe....
nee maar ik denk dat je dan iets aan je luchttoevoer (dus bij je luchtfilter) moet afstellen. De CO afstoot wordt volgens mij o.a. bepaald door de verhouding van lucht en brandstof...
Ik denk dat men op 't forum hier wel het e.e.a. hierover weet...
bwhehehe....
nee maar ik denk dat je dan iets aan je luchttoevoer (dus bij je luchtfilter) moet afstellen. De CO afstoot wordt volgens mij o.a. bepaald door de verhouding van lucht en brandstof...
Ik denk dat men op 't forum hier wel het e.e.a. hierover weet...
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Idd even de kat eronder, en goed op zijn flikker trappen voor je die sonde in zijn kont hangt
Als ie dan nóg te hoog is, moet je in de richting van tempsensoren en lambdasonde e.d. gaan zoeken.... afstellen is iig gelul met een rietje...kan/hoeft niet.... met normaal werkende sensoren moet ie gewoon goed zijn
Als ie dan nóg te hoog is, moet je in de richting van tempsensoren en lambdasonde e.d. gaan zoeken.... afstellen is iig gelul met een rietje...kan/hoeft niet.... met normaal werkende sensoren moet ie gewoon goed zijn
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
maar ik had er toch echt 1 van bosch gehaald, voor 80.- verpakking heb ik nog liggen met oude sonde erin. nieuwe was ook gewoon plugplay dus niet zo een met 3 losse draden
dat was dan wel met korting bij cartal,
maar ik hoor idd ook altijd dat die 160,- ofzo kosten
dat was dan wel met korting bij cartal,
maar ik hoor idd ook altijd dat die 160,- ofzo kosten
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Voor de mijne rond de 120 iig....80 pleuro is een koopie voor een Bosch
Ik heb er wegens omstandigheden wéér een imi inzitten ( ), en die kosten in de meeste gevallen rond de 80 - 90 €
Ik heb er wegens omstandigheden wéér een imi inzitten ( ), en die kosten in de meeste gevallen rond de 80 - 90 €
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Nope....regel maar een kat ...sloop is een goede optie, misschien lenen van iemand ?????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™