secondelijm verwijderen.
secondelijm verwijderen.
door mijn klunzigheid is er secondelijm op het lak, plastic en op de rubber gevallen (binnenkant deur - dorpel), met welk spul of hoe krijg je dat et beste er van af???
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
op de lak wordt lastig, je kan het proberen met de dremel en een polijstgoedje, maar zal er iet van opknappen vrees ik... rubbers en kunststofdelen zijn te vervangen als het erg zichtbaar is
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- drempelvrees
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- drempelvrees
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Heb het dus nagevraagd, je kunt het met een mesje proberen ( wel oppassen met krassen maken.
optie 2: met een waterproof schuurpapiertje met een zeer fijne korrel het proberen weg te schuren, en daarna met polijstpasta weer op glans brengen.
Meer tips heb ik niet voor je. Suc7
optie 2: met een waterproof schuurpapiertje met een zeer fijne korrel het proberen weg te schuren, en daarna met polijstpasta weer op glans brengen.
Meer tips heb ik niet voor je. Suc7
----------------------------------------------------->
ik woon in een dorp waar ze kat nog met een U schrijven!!!!!!!
ik woon in een dorp waar ze kat nog met een U schrijven!!!!!!!