Auto inbreekvriendelijk :S
Auto inbreekvriendelijk :S
Mijn linker schuif raam kan van buiten af naar beneden geschoven worden.
Ik heb de kap van de deur er af gehad maar ik heb geen id wat het zou kunnen zijn. Iemand bekend met zo'n probleem?
Gr Frank
Ik heb de kap van de deur er af gehad maar ik heb geen id wat het zou kunnen zijn. Iemand bekend met zo'n probleem?
Gr Frank
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Dat doet die van mij ook
Zit een soort vergrendeling op het mechanisme denk ik, die het dan niet meer doet....
Bij mij komen er elektrische raampies in tzt, dus dan ben ik er vanaf...
Zit een soort vergrendeling op het mechanisme denk ik, die het dan niet meer doet....
Bij mij komen er elektrische raampies in tzt, dus dan ben ik er vanaf...
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Das inderdaad het beste. Let even op bij het plaatsen van je nieuwe mechanisme dat aluminium potnagels niet sterk genoeg zijn om je nieuwe mechanisme te plaatsen. Je moet stalen versies hebben of boutjes en moertjes gebruiken!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
nou... heb je em net, krijg je meteen al problemen...Kakashi schreef:De slinger draait mee als ik em naar beneden duw.RedBill schreef:Heb je elektrisch- of handbediende ramen?
Als je de ruit naar beneden duwt, draait dan je raamslinger mee (als je handbediend hebt?)
Ik denk dat ik morgen even naar opdam ga. en een nieuwe (2e hands) raam mechanisme koop.
iig succes ermee...!!
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Jah idd. Mjah het zijn van die kleine dingen..2.nullutje schreef:nou... heb je em net, krijg je meteen al problemen...Kakashi schreef:De slinger draait mee als ik em naar beneden duw.RedBill schreef:Heb je elektrisch- of handbediende ramen?
Als je de ruit naar beneden duwt, draait dan je raamslinger mee (als je handbediend hebt?)
Ik denk dat ik morgen even naar opdam ga. en een nieuwe (2e hands) raam mechanisme koop.
iig succes ermee...!!
Maar wel lullig.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer: