Hallo,
ik ben van plan mijn draagarmrubbers te vervangen aangezien ze niet helemaal jofel zijn meer.
maar zijn alleeen de rubbers te vervangen of moet er dan een compleet nieuwe draagarm onder??'
hoeveel kost dit?? en is dit een beetje zelf te doen??
alvast bedankt
greetz
draagarmrubbers
draagarmrubbers
investeer in alcohol...... meer procenten krijg je nergens.
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Kosten vallen reuze mee.. je kunt gewoon alleen de rubbers vervangen.
Ik heb laatste PU bussen gekocht.. Kwam geloof ik op +/- 40 euro voor 4 bussen. Geloof dat Origineel opel ook wel rond die prijs zit.
Het is zelf te doen.. Burg is best wel een optie.. Draagarm moet er compleet ondervandaan.
wat je ZEKER MOET hebben is een garage PERS. Om de oude bussen eruit,.. en de nieuwe erin te persen.
Ik heb laatste PU bussen gekocht.. Kwam geloof ik op +/- 40 euro voor 4 bussen. Geloof dat Origineel opel ook wel rond die prijs zit.
Het is zelf te doen.. Burg is best wel een optie.. Draagarm moet er compleet ondervandaan.
wat je ZEKER MOET hebben is een garage PERS. Om de oude bussen eruit,.. en de nieuwe erin te persen.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Comfort met PU bussen wordt alleen maar minder, maar dat ligt ook 80 % aan je schokdempers....
PU schijnt ook sneller te slijten, maar ik heb Marty nog niet horen klagen
PU schijnt ook sneller te slijten, maar ik heb Marty nog niet horen klagen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)