Astra G voor F kap
- kuuntje
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Astra G voor F kap
nou je ziet het allemaal wel vaker zoon kap.
maar heeft iemand hier nu echt ervaring mee?
ik wil namelijk zoon kap op mijn Astra hebben.
tips trucks etc allemaal welkom
Gr Y
maar heeft iemand hier nu echt ervaring mee?
ik wil namelijk zoon kap op mijn Astra hebben.
tips trucks etc allemaal welkom
Gr Y
D-kadett Friends Holland
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
G neus op een F plakken zie je idd wel vaker, maar ik heb er nog niet zo vaak eentje gezien waarbij het ook écht mooi staat, en dat alle lijnen door blijven lopen....
Als je dat laat doen, moet je wel iemand zoeken die daar ook een beetje aandacht aan besteedt, niet domweg die neus eraanbakken en klaar
Als je dat laat doen, moet je wel iemand zoeken die daar ook een beetje aandacht aan besteedt, niet domweg die neus eraanbakken en klaar
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Wat daggie van dat smerig grote opel logo eruit en een irmscher grille erin ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
Ik weet dat Dion (dionsastra) er ooit 1 heeft gemaakt op zijn Astra GSi.
Hij is volgens mij auto-spuiter/schadehersteller en heeft o.a. deze Combo onder handen genomen:
Klik
Hij is volgens mij auto-spuiter/schadehersteller en heeft o.a. deze Combo onder handen genomen:
Klik
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Code: Selecteer alles
@ Bossa`
IMG tag (weergeven van plaatjes) niet toegestaan in onderschift. Zie forum regels!
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.