bevestigingspunten???
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Zo bedoelde ik het helemaal niet, bedoelde juist dat ik me herinnerde van die klap, mooi dat dat ding toen rijdend is gebleven. Idd Roodkont snapte het niet, daarom typte ik het ook, waarna die het helemaal niet snapte.
Is even handig als je dat erbij verteld, dat dan weer wel.
En idd zijarmen gaan krom, voorbalk gaat er naar onder schuin in bij de Astra. Achterkant is veel vervelender, dan vouwt de hele rommel in, klappen de schermen achter uit, en zit in midden een dikke knik hele binnen/buitenwerk, veel sneller een adioso.
En oh niks mis met schade, mijne is ooit al van voor, bij eerste eigenaar, van achter tegen een paal (2e eigenaar) en zijkant bij mij aangereden met belg, bijna geen enkele is nooit aangereden of aanrijding gehad. Ik bedoelde dus eigenlijk alleen als uitleg.
Is even handig als je dat erbij verteld, dat dan weer wel.
En idd zijarmen gaan krom, voorbalk gaat er naar onder schuin in bij de Astra. Achterkant is veel vervelender, dan vouwt de hele rommel in, klappen de schermen achter uit, en zit in midden een dikke knik hele binnen/buitenwerk, veel sneller een adioso.
En oh niks mis met schade, mijne is ooit al van voor, bij eerste eigenaar, van achter tegen een paal (2e eigenaar) en zijkant bij mij aangereden met belg, bijna geen enkele is nooit aangereden of aanrijding gehad. Ik bedoelde dus eigenlijk alleen als uitleg.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
blue schreef:staan die ook op die foto van je balk?
Je ziet ze op de foto niet heel goed, maar je ziet het draadeinde wel op de voorgrond, steekt naar rechtsboven.
Die zit aan de beugel....
Kijk, nu snap ik wat je bedoelde... Mijne heeft vroeger (ik denk vlak voordat ie naar nederland is geïmporteerd) ook een forsel klap gehad rechtsvoor en aan de zijkant tot aan het achterscherm.pluggie schreef:Zo bedoelde ik het helemaal niet, bedoelde juist dat ik me herinnerde van die klap, mooi dat dat ding toen rijdend is gebleven.
Dit is bij de restauratie 100% schadevrij gemaakt (vandaar het nieuwe front)
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- blue
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra c2.0xe
oooo zodusRedBill schreef:blue schreef:staan die ook op die foto van je balk?
Je ziet ze op de foto niet heel goed, maar je ziet het draadeinde wel op de voorgrond, steekt naar rechtsboven.
Die zit aan de beugel....
zo... even uitgeklust........... of niet......
Geef me nu maar een rooitje voor een paar mooie wielen oma....
Geef me nu maar een rooitje voor een paar mooie wielen oma....
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,