maar waarom denkt iedereen nu dat dit blok 10x zo zwaar is als een 4 cilinder.
in een saab 9-5 met een 3.0 V6t merkt je het verschil echt niet tov een 2.3T. tis wel een andere auto, maar wel een auto met alle gewicht van motor+bak op de voortrein.
Rallyastra schreef:Ja ik moet nog zuigers hebben van die 3.0t V6 compressor roeleerd zwaar
hadden ze bij elferink nog wat liggen dan??? ik zal morgen eens kijken of wij nog V6t delen hebben liggen, was er vorige week niet aan toegekomen. (gezellig aan de griep geweest)
Rallyastra schreef:Ja ik moet nog zuigers hebben van die 3.0t V6 compressor roeleerd zwaar
hadden ze bij elferink nog wat liggen dan??? ik zal morgen eens kijken of wij nog V6t delen hebben liggen, was er vorige week niet aan toegekomen. (gezellig aan de griep geweest)
tis jammer dat er niet zoveel van rond tuffen.
Ben er ook nog niet aan toe gekomen, moet binnenkort toch nog bij erwin langs dus dan zal ik ook gelijk even bij elferink gaan kijken. Marcel en ik gaan straks MV6 bradda's worden
Marcel ik spreek je op msn nog wel even ben nog opzoek naar wat maten
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
chucky66 schreef:kijk jij eerst maar eens wat dat slurbotje van jou in da house heeft
en als je boven de 210 pk komt mag je pas mee lulle
Dan zou ik eerst eens iets aan die dramatische wegligging gaan doen, want anders komt die Oranje C20XE je wéér voorbij op Zandvoort!
@Marcel: kan niet wachten tot hij erin ligt...ben erg benieuwd wat dat gaat doen!
zo zie je maar dat 3 keer meer pk geen invloed hebt als je wegligging fucktup is
maar er is inmiddels al aan gewerkt hoor melbotje
en ben nog nie klaar
chucky66 schreef:zo zie je maar dat 3 keer meer pk geen invloed hebt als je wegligging fucktup is
maar er is inmiddels al aan gewerkt hoor melbotje
en ben nog nie klaar
Je kunt wel een 4x4 van je astra bouwen, als je dan voor de apk je cardan as er onderweg haald is het ook geen 4x4 meer. Ik heb wel foto's van een duitse 4x4 astra f cabrio.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
Zou zeker wel een cool project zijn astra 4wd met v6/turbo
In de auto cross rijd er 1 met 4x4 zal een keer kijken hoe dat zit
Marcel laat jij je auto keuren met een standaard blok ?
Wat wel wijzer is inverband met als je een dik v6 blok hebt,dat je dan ook andere onderdelen goed in orde moet zijn.