Kom uit school, ja hoor.. ruit eruit!!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Kom uit school, ja hoor.. ruit eruit!!
Heb ik weer! Is mn pasagiersruit kapot geslagen!
Er lag een leeg plastic zakje op de bijrijderstoel
dat is waarschijnlijk de aanleiding geweest.
wie weet of je dit bij een wa verzekering vergoed krijgt?
Er lag een leeg plastic zakje op de bijrijderstoel
dat is waarschijnlijk de aanleiding geweest.
wie weet of je dit bij een wa verzekering vergoed krijgt?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
WA= Wettelijke Aansprakelijkheid....
Dus als jij schade bij een ander veroorzaakt, niet als iemand anders schade bij jou veroorzaakt. Dit zou Misschien nog onder een diefstal verzekering vallen.. maar WA = geen diefstal..
helaas.. je zult even er zelf even een nieuw ruitje in moeten zetten. (kost geen drol 2e hands!)
Dus als jij schade bij een ander veroorzaakt, niet als iemand anders schade bij jou veroorzaakt. Dit zou Misschien nog onder een diefstal verzekering vallen.. maar WA = geen diefstal..
helaas.. je zult even er zelf even een nieuw ruitje in moeten zetten. (kost geen drol 2e hands!)
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Shit man....'t was alweer te lang te rustig zeker
Idd even raampie scoren op de sloop, is handiger als bij Stebas bestellen
Op de sloop kan je nl altijd op je dooie gemakkie uitvlooien hoe het inelkaar zit, en meteen even extra boutjes en moertjes scoren..allemaal grattisjh
Idd even raampie scoren op de sloop, is handiger als bij Stebas bestellen
Op de sloop kan je nl altijd op je dooie gemakkie uitvlooien hoe het inelkaar zit, en meteen even extra boutjes en moertjes scoren..allemaal grattisjh
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik ook niet. Hele interieur (inclusief vakje onder dashboardkastje is bij mij altijd leeg.) Heb alleen in mijn deurvakken wat wegenkaarten en -boeken liggen. Daarvoor slaan ze je ruit niet in.Melbo schreef:Daarom heb ik dus NOOIT zoiets als een leeg plastic zakje op mijn stoel liggen...
Ik ben altijd wel bang dat ze uit nieuwsgierigheid voor wat er onder mijn hoedenplank verborgen is mijn ruit nog een keer intikken...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Het heeft toch te maken met de grootte van het oppervlak waarmee ze slaan?pluggie schreef:Ruitinbraak gebeurt via zijkant. Niet via voorkant.
Je zet schroevendraaier aan zijkant ertussen en pang in 3000 stukkies.
Daarom zit er ook altijd zo'n knik in je (nog vrij dure) raamrubber.
Recht erop kun je met een hamer derop slaan en sla je hem niet in.
Bijv. zo'n hamertje heeft een klein puntje als oppervlak.
Want hoe kleiner het raakoppervlak is hoe meer energie er overgedragen wordt op een klein stukje ruit, daar houdt de ruit t niet meer en knapt vervolgens.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Dat ligt wat voor debiel het probeert, een klant met een lease auto van ons kwam op zaterdagmiddag aanzetten om een uurtje of drie met 3 kapotte ruiten.pluggie schreef:Ruitinbraak gebeurt via zijkant. Niet via voorkant.
Ze hadden geprobeerd om zijn super moderne VDO met 5 inch monitor (en dan niet beeldoppervlakte maar in de dikte) te stelen. Maar wat had die knurft nu gedaan, eerst via de voorruit geprobeerd wat natuurlijk niet ging lukken, en daarna via de achterruit doorgeslagen. Toen ging het alarm af, en daarna nog even via het passagiersraam proberen. En toen was ie er maar vandoor gegaan.......