Grill-vraagje.......
- blue
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra c2.0xe
Grill-vraagje.......
past een standaart astra grill ook gewoon op een gsi? jeweetwel... zo een met veeeel gat.
mijn plan was om embleem met rooster eruit slopen en gaas erin!
groet blue
/EDIT
Niet echt een projectentopic dit .... dus is verplaatst naar het problemen gedeelte
Gr. David
mijn plan was om embleem met rooster eruit slopen en gaas erin!
groet blue
/EDIT
Niet echt een projectentopic dit .... dus is verplaatst naar het problemen gedeelte
Gr. David
zo... even uitgeklust........... of niet......
Geef me nu maar een rooitje voor een paar mooie wielen oma....
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
ik ben ook nog steeds bezig met n grill
gekocht met tussenstukken er al uit, dus was een meevaller. en ik heb er angel eyes in en volgens mij geen gezeik met pasvorm.
daarna in de weer met polyestermatjes en hars om de grotere gaten te dichten, en nu plamuur maar dat wil niet erg vlotten ( je begint er een op een dag aan en vervolgens een maand niet) en ik had eerst klote plamuur dat telkens kleine scheurtjes kreeg.
ik vond em er saai standaard uitzien dus heb er gaten in geboord en 2 pvc buisjes en gezet, en nu zitten ze mooi symmetrisch vanaf het midden iets van 8 cm 1 links, en dus 1 rechts.
als het plamuren een beetje gelukt is kan ik eindelijk gaan spuiten, de kunstofprimer en de e266 en blanke lak heb ik al. gaas erachter en een sjonnie 16v embleempje komt in het midden
gaat er volgens mij wel geinig uitzien, foto komt wel als ie klaar is ( en dat zal nog wel even duren )
gekocht met tussenstukken er al uit, dus was een meevaller. en ik heb er angel eyes in en volgens mij geen gezeik met pasvorm.
daarna in de weer met polyestermatjes en hars om de grotere gaten te dichten, en nu plamuur maar dat wil niet erg vlotten ( je begint er een op een dag aan en vervolgens een maand niet) en ik had eerst klote plamuur dat telkens kleine scheurtjes kreeg.
ik vond em er saai standaard uitzien dus heb er gaten in geboord en 2 pvc buisjes en gezet, en nu zitten ze mooi symmetrisch vanaf het midden iets van 8 cm 1 links, en dus 1 rechts.
als het plamuren een beetje gelukt is kan ik eindelijk gaan spuiten, de kunstofprimer en de e266 en blanke lak heb ik al. gaas erachter en een sjonnie 16v embleempje komt in het midden
gaat er volgens mij wel geinig uitzien, foto komt wel als ie klaar is ( en dat zal nog wel even duren )
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
ik heb astra 92 en gewone gril van een niet gsi f1
maar moest ook aan passen
maar moest ook aan passen
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Da's het zelfde als mijn grille ; 95'er grille nemen, dat is 10 keer makkelijker, als blijft het toch een aardig klussie om hem een beetje strak en mooi te krijgen
Ik heb hem zelf gepolyesterd en de klaarghemaakt, daarna heb ik hem zo glad mogelijk bij de spuiter neergegooid, zodat ie lekker met zijn eigen plammurtje (vinden ze het fijnst) de boel strak kon zetten en spuiten... goedkope shitplamuur wordt niet echt gewaardeerd bij de vakman, vaak kunnen ze er gewoon niet overheen spuiten...dan krijg je 2 soorten plamuur over elkaar en dat gaat niet altijd goed begreep ik....
Gewoon ruw maken, zo strak als je hem krijgt, en dan door de spuiter even de rest laten doen, scheelt jullie allebei een hoop getob
Ik heb hem zelf gepolyesterd en de klaarghemaakt, daarna heb ik hem zo glad mogelijk bij de spuiter neergegooid, zodat ie lekker met zijn eigen plammurtje (vinden ze het fijnst) de boel strak kon zetten en spuiten... goedkope shitplamuur wordt niet echt gewaardeerd bij de vakman, vaak kunnen ze er gewoon niet overheen spuiten...dan krijg je 2 soorten plamuur over elkaar en dat gaat niet altijd goed begreep ik....
Gewoon ruw maken, zo strak als je hem krijgt, en dan door de spuiter even de rest laten doen, scheelt jullie allebei een hoop getob
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- blue
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra c2.0xe
sjah ik heb nu die rieger grille binnen, en dat is nog niet simpel om dat ding er een beetje mooi op te krijgen zie ik.......
klopt het trouwens dat ik ook nog uitsparingen in de bumer moet maken voor die lipjes onder de koplampen?
vrij dun spul allemaal hoor
klopt het trouwens dat ik ook nog uitsparingen in de bumer moet maken voor die lipjes onder de koplampen?
vrij dun spul allemaal hoor
zo... even uitgeklust........... of niet......
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer: