Zow, jij bent in ruim een half jaar tijd flink aan het hobbieën geweest!
Achterkant vind ik echt helemaal te gek! Voorbumper vind ik niet mooi. Loopt te ver door naar achter en dan nog weer die lip naar voren. Niet mijn smaak.
Maar wel een topprojectje! Goed bezig.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Ik heb hem zaterdag ook zien staan op Full Speed, vind het een hele mooie wagen geworden alleen je motorkapverlenging ziet er mislukt uit.
En dat vind ik erg jammer want de rest is echt super
Heb het je zaterdag op Full Speed al gezegd: hij staat er erg mooi bij...nu alleen nog even wat verlagen en hij is super! Maar daar wordt aan gewerkt heb ik gehoord...
motorkap verlenging heb ik zo besteld uit duitsland, en ik heb het al vaker gezien op duitse vectra's en corsa's en ik vind het er gewoon strak uitzien zo, en het is eens niet allemaal zo standaard...
pluggie schreef:Tis totaal me hobby niet, en mooi, maar de motorkap sluit echt voor geen meter aan. Who cares, gaan met die banaan. Wat voor blok ligt erin ?
pluggie schreef:Tis totaal me hobby niet, en mooi, maar de motorkap sluit echt voor geen meter aan. Who cares, gaan met die banaan. Wat voor blok ligt erin ?
x20xev
Jij zocht toch een Diesel?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Ik wist t wel! ik dacht al Ali GSI vanwege die avatar van je die had ook al zo'n soort vectra.
Maar ik vond m erg strak mooi agressief frontje en toch met stijl en de opc kleur staat m goed! motorkap verlenger is wel geslaagd vind ik! alleen hij word aan de uiteinde afgekapt maar daarom staat hij wel erg goed en je ziet t ook nog niet vaak.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Gisteren even verlagingset eronder geknald met mijn paps... Voor was zo gedaan, achter was even iets meer werk, maar het resultaat liegt er niet om, plus die rij-eigenschappen... verbeteren zeker!!!
mooie vectra
je verlaging ziet er goed uit en dat je dat samen met je pa hebt gedaan
kunnen we nog wat verdere veranderingen van je verwachten?
mvg kilat