remblokjes trillen
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
remblokjes trillen
Ik heb vorige week de remblokjes achter vervangen, alles is goed gegaan. Maar nu heb ik, wanneer ik over bijv. klinkers heen rijdt, een behoorlijke herrie (remblokjes tegen remschijf). Is hier een oplossing voor? Ik hoorde dat aan de achterkant een rubberen plakker zit die je los moet trekken zodat ie zichzelf vastplakt. Ik heb ze nu gewoon zo uit het doosje meteen op de plek gezet zonder iets aan de achterkant los te trekken.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
achter zitten ze er gewoon in gescoven en geborgd met 2 pinnen.
Als er geen roestrand of groeven in de schijf zitten, snap ik niet waardoor het lawaai maakt.
Alle glijpunten wel ingevet en het aandrukveetje op goede manier gemonteerd?
Als er geen roestrand of groeven in de schijf zitten, snap ik niet waardoor het lawaai maakt.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
yep, schijf is nog goed, heb alles goed schoongemaakt, zat heel veel slijpsel tussen en beetje vet ertussen.Laagvlieger schreef:achter zitten ze er gewoon in gescoven en geborgd met 2 pinnen.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Je moet eerst beginnen waarom je fan niet draait, thermostaat, draadbreuk, etc, je dop werkt, en een radiator roest ook stiekem, in principe hoort je radiator niet te klappen, die derin mik rommel zuigt, dat komt altijd terug op een dag als verstopping, radiator van Sandro zijn oude gekocht voor 40 euro mag je zo hebben, anders naar radiatorfabriek, 9 v/d 10 keer solderen die hem nog een keer.
Eerst even checken waarom je fan niet loopt (ja nu wel okay), en nu niet nog dag en nacht mee gaan rijden, even naar garage morgen ipv hobbybob.
Eerst even checken waarom je fan niet loopt (ja nu wel okay), en nu niet nog dag en nacht mee gaan rijden, even naar garage morgen ipv hobbybob.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Idd, thermoschakelaar in de radiateur wel goed?
Bedrading wel goed?
En betreft die remblokken... normaal is er nooit wat mee, dus ik vraag me af hoe je die klem die op de blokken drukt, gemonteerd hebt.
Bedrading wel goed?
En betreft die remblokken... normaal is er nooit wat mee, dus ik vraag me af hoe je die klem die op de blokken drukt, gemonteerd hebt.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
zodra ik effe tijd heb ga ik beunen. Die remblokjes/schoentjes whatever maak ik me nu het minst druk om. Raam heb ik net vervangen. Kga van de week effe naar de garage voor dat koelvinprobleem.
Ben ook vollop met mn motor(fiets) aan de gang, om die aan de praat te krijgen (heeft een ontstekingsprobleem, rijdt maar op 1 cillinder). Maargoed, i'll keep you updated!!
Ben ook vollop met mn motor(fiets) aan de gang, om die aan de praat te krijgen (heeft een ontstekingsprobleem, rijdt maar op 1 cillinder). Maargoed, i'll keep you updated!!