ruitensproeiers
- djfloske
- Oud-Clublid
- Contacteer:
ruitensproeiers
zijn deze standaard op vooraad bij de dealer?
mijne zijn kapot wil graag voor zondag nieuwe erop maar als ik ze morgen pas bestel zal ik ze zondag niet hebben
mijne zijn kapot wil graag voor zondag nieuwe erop maar als ik ze morgen pas bestel zal ik ze zondag niet hebben
Ecotec Powerrrrrrr
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
gewoon iets van een flexibel hard slangetje erdoorheen drukken... meestal zijn die sproeikopjes gewoon verstopt. Of je blaast hem door met perslucht.
Let er met het eraf halen van de dopjes wel op dat je voorzichtig de klemmetjes aan de onderkant losdrukt en dan voorzichtig de sproeiers naar boven drukt, anders beschadigd je lak!
En bij het erop zetten eerst de slangetjes door de gaten op motorkap steken en dan op de sproeiers aansluiten, waarna je ze vervolgens pas weer op de kap klikt. Anders krijg je de slangetjes er nooit meer op.
Let er met het eraf halen van de dopjes wel op dat je voorzichtig de klemmetjes aan de onderkant losdrukt en dan voorzichtig de sproeiers naar boven drukt, anders beschadigd je lak!
En bij het erop zetten eerst de slangetjes door de gaten op motorkap steken en dan op de sproeiers aansluiten, waarna je ze vervolgens pas weer op de kap klikt. Anders krijg je de slangetjes er nooit meer op.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Re: vertel
"Special tool"Delax80 schreef:vertel:P de een spuit namelijk harder(minder ver) als de andere bij mijpluggie schreef:Flosnaaldjes tool al geprobeeld ? (als ze verstopt zitten dan)
Soort zakmes met stuk of 30 flexibele flosnaaldjes die ze "bij de garage" als het een hippe monteur is wel hebben liggen. Voor elke maat 1 zeg maar, erdoorheen flossen en idd erna/erbij uitspuiten met de luchtspuit.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,