

Is het geen knippen en plakken?

De lexmaul wordt dus groter gemaakt..GSi Twente schreef:Nou had ik gister de kleppen er dus nog uit liggen.
Toen die Lexmaul even op de inlaat gezet.
Maar die loopt totaal niet gelijk met de inlaatpoorten.
Lexmaul doorgaan is gewoon kleiner.
Dus daar ga ik v.d. week even met de frees mee aan de gang.
Anders krijgen we teveel botsing kwa flow, en das niet de bedoeling.
Jij dat Costcast en hij de KS 700?GSi Twente schreef:Nokkenassen liggen al klaar bij het revisie-bedrijf.
Zijn bedoeld voor hydraulische klepstoters, dus niet te scherp.
Evt. kun je wel overstappen naar mechanische klepstoters, maar dat kost ong. hetzelfde als 16 nieuwe hydro stoters.
Optie is nog verstelbare nokkenastandwielen.
Als je dan alles bij elkaar neemt, komt er uiteraard meer aan vermogen uit voort.
En hoe kom je erbij dat ik er met 2 bezig ben?![]()
Die andere is gewoon voor onderdelen...![]()
Met de tijd gaat er nog een blokje opgebouwd worden, die wordt voor m'n broer z'n Corsa.
Waarom zegt iedereen dat toch?DaVaRiOuS schreef:dit blok ga je verkopen of wat?![]()
En wat is 'goed geld' ??GSi Twente schreef:Dus als iemand goed geld biedt, kan deze straks direct weg.