Voor de meesten zal dit wel gesneden koek zijn maar voor mij dus niet
Nou wou ik dus met het extra lange weekend mijn FK angel Eyes erin zetten samen met de grille van een gefacelifte astra alleen nu weet ik dus gaar niet hoe ik mijn oude (originele) GSI grille eraf moet halen
IK heb de buitenste uiteinden wel los kunnen klikken en voor zover ik weet zit de grille als het goed is nu nog met 4 van die dingen in de uitsparingen in de bumper vast (correct me if i am wrong) maar kan iemand me vertellen hoe ik de grille er nu af moet halen?
Hoe haal ik mijn grille eraf?
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Hoe haal ik mijn grille eraf?
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Je moet eerst met heel erg veel beleid de beide uiteinden onder de koplampen losmaken. Die zitten in een rubbertje gedrukt dat aan je zijscherm vastzit met een beugeltje.
Die punten van je grille die je in die rubbertjes drukt breken vrij gemakkelijk af, dus doe dat met beleid!
Als je dan die beide uiteinden los hebt kun je de vier punten die in je bumper zitten loshalen door de grille naar voren te schuiven. Daar zijn de gaten wijder en kun je hem dus omhoog liften.
Die punten van je grille die je in die rubbertjes drukt breken vrij gemakkelijk af, dus doe dat met beleid!
Als je dan die beide uiteinden los hebt kun je de vier punten die in je bumper zitten loshalen door de grille naar voren te schuiven. Daar zijn de gaten wijder en kun je hem dus omhoog liften.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker