probleem met inhouden astra tailgate 95 x1.6sz

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Doettie het nou weer goed ???? :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
laura
forum-gebruiker
Berichten: 99
Lid geworden op: 27 feb 2006 10:57

Bericht door laura »

he was ik weer. ik ben gister (dinsdag) met me neef bij laagvlieger op bezoek geweest.

het was van de week zo als ik een bocht door ging viel hij zo uit en liep erg slecht.

hij heeft hem uitgelezen en wat bleek hij kreeg geen snelheids puls(dus de ecu registreerd dat de auto steeds stil staat waardoor je dus verkeerd mengsel krijgt) haha dat klopte want me neef had de km kabel los gehad maar omdat het onderaan veroest was kreeg hij hem er niet lekker op dus moest nog gemaakt worden maar dat was de storing dus ook :lol: (deze storing die ik nu dus elke keer had)maar er stond maar 1 storing in dus die van vorige week was er niet meer dus dat weten we nog niet wat het was maar das afwachten als die nog weer komt enzo ja gelijk langs laagvlieger haha.maar we hebben hem ontmoet :lol: aardig iemand die gelijk kon zeggen wat het was haha.(ik als blondje had al tegen me neef gezegt dat het aan die kabel kon liggen maar geloofde het eerst niet haha)

de egr was goed (was vergeten tevragen: laagvlieger moet die nog wel schoon gemaakt worden of niet)

gister heeft me neef de boel weer ontroest en werkbaar gemaakt.de kabel zit er weer op en storing is weg haha me neef kan het niet begrijpen hij zegt :

het is een meganische kabel die toch met elektro puls werkt haha maar goed al lang blij dat die het beter doet :lol:

maar nu heeft hij alleen af en toe een dood punt en als je hoger in toeren komt vliegt die weer lekker over de weg :lol: 8)

ben alleen nog vergeten te vragen aan laag met die toerenteller want die hebben we nog steeds niet voorelkaar. :lol:

ps laag: heb je toevallig mij einddemper gezien zoals ik gehoort heb zit er nog een demper binnen in die eruit kan klopt dat ?

zo dat was me verhaal weer even tot nu toe en ik hoor nog wel van jullie en laag hartstikke bedankt nogmaals.

word wel lang toppic he maar wel een leuke haha

groetjes laura
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3763
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Die neef van jouw haha moet aan brommertjes gaan sleutelen haha

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11174
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

toppie, foutcode minder.

EGR: Nix aan doen zolang hij geen storingen geeft,
Einddemper: in een flits gezien, kan nie meer goed herinneren.
Bedoel je dat er een decibell killer inzit?

Toerenteller: moeilijk verhaal. :lol:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Plaats reactie