Oproep Reklame en promo materiaal : Nieuwe foto's ! ! !

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

Betaal jij het plexiglas?? :wink:
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

watahyahknow schreef:bushokkie slopen :P
Nou .. wat houd je tegen... doe ook is iets voor de club :wink:
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Zeg dat nou niet.. das aanzetten tot.......
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Opel GSI
forum-gebruiker
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 mar 2003 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Opel GSI »

Al mee verder gekomen met de borden?

Ik heb net nieuwe blauwe led's binnen, 11000mcd 35gr.
niet zo heel bijzonder dus, maar wel voor een scherpe prijs.
30,- voor 100 stuks
en ik kan er zelfs nog wat korting op geven.

om de kijkhoek te vergroten kan je ze met een schuurpapiertje licht opschuren.

indien jullie hierin interesse hebben even mailen op steve010@zonnet.nl
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Die LED's :roll: daar heb ik er inmiddels 200 van liggen 8) , en ook een aantal rode...Thank joe Steve voor de snelle levering en de korting 8) :wink:

Er wordt dus nog steeds gewerkt aan het projekt....de letters en borden krijgen dit weekend hun laatste likkie verf van Roy, en vanaf halverwege de week kunnen ze weer hierheen voor het ledjes gebeuren :P

A.s. weekend gaan Melbo, Clint, Marty (misschien) en ik beginnen met het opschuren van 225 ledjes :shock: gaatjes in de borden maken en erin maken van de leds, en het weekend erna (als het allemaal lukt) hebben we een soldeerparty 8) :lol: :lol:

Sneak preview :


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:P
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10460
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Bericht door Bart(astra) »

Netjes ! 8)
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Doen we niet, dan beschadigen de borden...

Dan maar lamme fikken.... ik McGyver nog wel wat om ze makkelijk te kunnen schuren :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

komt goed...geduld is een schone zaak, en er is genoeg hulp :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

De borden zijn weer terug in da pimp knutselschuur 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De letters staan even op houtjes e.d., komen iets hoger op de borden te zitten, maar is even voor de looks he 8) :D

Zijn nog erg kwetsbaar ivbm de superverse lak, dat wordt erg voorzichtig boren van het weekend :P

Je kan de kleuren niet erg goed zien op de (GSM)foto's, maar in het echie zijn ze nog veeeeeeeel mooier, je kan in het zwart gewoon je haar kammen :D :lol:

Paintballuurrrrrrrrrrrrr :worship: :worship: :worship: :worship:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3763
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Sowww, mooi geworden.
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Sow dat ziet er erg netjes uit mannen!!!! :o

Wel ruk dat ik ze morgen niet even in het echt kan zien! Maar die tijd komt nog wel... :)
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

Ziet er echt super netjes uit hoor :worship:
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

Vette poep :worship:

Zat zo is te denken he.. ik ken vant weekend ook wel een bergie ledjes meenemen naar me werk.. heb (zoals jullie weten) daar ook niet echt veel te doen :lol: dus daar kenk ook best wel even schuren enzo :)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Hmmm..als we het niet af krijgen is dat misschien ook wel een goed plan Clint :idea: :thumbsup:

Dan kan ik ze in de loop van de week nog in het bord maken als je ze af hebt :wink:

even alvast voor de duidelijkheid : David en Laag ; jullie hebben volgende week zondag al ingepland staan in den agenda ???? :D

En die regeltories zijn dan ook meteen aanwezig ?????

Ik moet nog draad (om de LED's te verbinden) hebben, en ik heb ook niet zo heel erg veel soldeer meer......ik weet niet of iemand van jullie per ongeluk een industrial size rol heeft liggen thuis ??? :P
Anders haal ik wel even een rolletje printsoldeer....gebruik het zelf ook altijd :wink:

Ik heb ook nog niet echt nagedacht over de verbinding tussen de borden onderling, ik zat wel te denken aan een stukkie krulsnoer ofzo, zodat je niet aan een vaste opstelling van de borden vastzit....

Een goede soldeerbout erbij kan ook geen kwaad, de mijne is wel goed, maar de stift heeft zijn beste tijd gehad :? (+ je eigen boutje soldeert meestal tóch lekkerder)
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 25 mar 2006 12:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Neuh...gaat allemaal goed komen :wink:

En ik heb zelf een Weller soldeerstationnetje, is al redelijk gedateerd maar doet het nog prima, alleen de stiften zijn niet meer te vinden, als het nodig is tzt, laat ik er wel eentje draaien op een minidraaibankie, ik heb aardig wat kennisjes in de modelbouw en fijn mechanica, die doen dat in 10 minuten, voor wêhnug 8)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
djfloske
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 mar 2003 18:43
Locatie: Mariahout
Contacteer:

Bericht door djfloske »

ziet er gelikt uit mannen :thumbsup:
Ecotec Powerrrrrrr
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

djfloske schreef:ziet er gelikt uit mannen :thumbsup:
Ik heb ze net nog gelikt, lag allemaal stof op 8) :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Me like very in da plenty
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11174
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

volgende week zondag is prima.
Wat de regelaars betreft? david? al wat gevonden?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

David is aan het overwinteren denk ik... :roll:

OPROEP aan iedereen hier : er is een probleempje gerezen met het monteren van de LED's....gelukkig vóór ik ging boren, kwamen we erachter, dat de swoosh op geen enkele manier van onderaf te belichten is, omdat ie buiten de vakken valt :?

Ik heb al een Plan B verzonnen, maar daarvoor heb ik een kolomboor nodig (ik heb wel veel, maar niet álles helaas :( ) moet er eentje zijn met een diepteinstelling, om te voorkomen dat ik per ongeluk door de letters heen boor, ik heb al wat hobbybob alternatieven geprobeerd, maar dat werkt niet goed genoeg.... :?

Iemand hier die per ongeluk zo'n ding heeft en een paar daagies kan missen op korte termijn ???? :?: :!: :?:

Ik bedoel dus gewoon zo'n ding waar je een boormachine in kan klemmen he...geen complete kolomboormachine :lol: (of...het moet een handzaam modelletje zijn natuurlijk

Een hete lijm pistool, met een voorraadje lijm is ook welkom trouwens :)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie