Getapte schuifdak
Getapte schuifdak
Heb een astra 1995 . Heb hem gekocht met getapte schuifdak.
Als ik de snelweg opga is het een lawaai van jewelste...wind en al...storend . Ik weet niet hoe die schuifdak in mekaar steekt, heeft het een motor?. ..is het moeilijk te repareren...? Ik durf hem niet open te doen, straks krijg ik hem niet dicht... ...
Als ik de snelweg opga is het een lawaai van jewelste...wind en al...storend . Ik weet niet hoe die schuifdak in mekaar steekt, heeft het een motor?. ..is het moeilijk te repareren...? Ik durf hem niet open te doen, straks krijg ik hem niet dicht... ...
never send a dreamer 2 do practical jobs
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
getapte schuifdak
Schuifdak is met tape dichtgeplakt omdat anders schuifdak openwaait bij het rijden....denk dat iets kapot is....ben a-technisch, bang om eraan te gaan sleutelen...
- jeffrey c20let
- forum-gebruiker
Re: getapte schuifdak
Hehehe als je al bang bent om eraan te sleutelen, Zou ik lekker langs een garage gaan dan word het gedaanpaul schreef:Schuifdak is met tape dichtgeplakt omdat anders schuifdak openwaait bij het rijden....denk dat iets kapot is....ben a-technisch, bang om eraan te gaan sleutelen...
jeffrey
Gang is alles
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Hij is dicht getaped. Dat is intussen duidelijk. Het is een schuif/kanteldak neem ik aan ander kan die nooit open "waaien" Maar als ie tijdens het rijden openschuift is je mechanisme los of kapot, maar dan nog zou die niet zo snel opengaan.
Probeer je verhaal eens iets completer uit te leggen of maak even een foto...
Probeer je verhaal eens iets completer uit te leggen of maak even een foto...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
getapte schuidfdak
'k zal een foto plaatsen...denk dat het een originele schuifdak is..maar je weet het nooit...heb de tapes weggehaald..en het dak opengedaan...en weer teruggezet...voorlopig heb ik geen last meer van geluid via het dak als ik normaliter boven 80/100 km p/u rij... dat 15-gulden kostende dak kan even wachten.. ....foto komt nog.. :
getapte schuifdak
eh.. hoe plaats je al die plaatjes aan de zijkanten...??
Re: getapte schuidfdak
we leven inmiddels al in de euro'spaul schreef: 'k zal een foto plaatsen...denk dat het een originele schuifdak is..maar je weet het nooit...heb de tapes weggehaald..en het dak opengedaan...en weer teruggezet...voorlopig heb ik geen last meer van geluid via het dak als ik normaliter boven 80/100 km p/u rij... dat 15-gulden kostende dak kan even wachten.. ....foto komt nog.. :
maar ga dan even lekker langs de dealer, hun kunnen je vast wel wat meer zeggen.
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Re: getapte schuifdak
paul schreef:eh.. hoe plaats je al die plaatjes aan de zijkanten...??
Code: Selecteer alles
PROFIEL -> Gebruik Avatar op andere Site:
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.