gsi pruttelt als hij kous is bij het starten
gsi pruttelt als hij kous is bij het starten
hallo men auto pruttelt als hij koud is bij het starten, ligt dat aan de bougiekabels? bougies zijn juist vervangen of is dat door iets anders, thx
Koop geen auto... koop een GSi
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
heeft mijnes ook. 1e minuut na t starten is het even beetje hoesten. maarja als ik net wakker ben is dat ook zo
ik besteed er geen moeite aan, als ik de straat uit ben is alles weer goed alleen het verbruik nog best hoog. boeie
tijdje geleden nieuwe bougies/lambdasonde/olie+filter/luchtfilter/benzinefilter erin, en als ik weer wat geld over heb gaan er ook nieuwe bougiekabels/verdeler/rotor in.
ik besteed er geen moeite aan, als ik de straat uit ben is alles weer goed alleen het verbruik nog best hoog. boeie
tijdje geleden nieuwe bougies/lambdasonde/olie+filter/luchtfilter/benzinefilter erin, en als ik weer wat geld over heb gaan er ook nieuwe bougiekabels/verdeler/rotor in.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
heb ik ook hoor ik laat hem meestal eerst even lopen en dan ga ik rijden. verbruiks is altijd hoog met koude motor...(soms ook met warme motor!!!komt door dat verdomde zware rechterpootje )
gewoon laten zoal het nu is of heb je er kilometers lang last van????
gr Rainier
gewoon laten zoal het nu is of heb je er kilometers lang last van????
gr Rainier
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
- Charles 16V
- forum-gebruiker
heb het namelijk ook.
Als ik hem start moet ik vlak erna niet aan het gas komen want dan is het net of hij op 3 cilinders loopt ook stinkt het dan heel erg.
Kom ik niet aan het gas en laat ik hem een kleine minuut lopen is er niks meer aan de hand en loopt hij gewoon normaal zonder stotteren.
Wie weet waar dit aan ligt.
Als ik hem start moet ik vlak erna niet aan het gas komen want dan is het net of hij op 3 cilinders loopt ook stinkt het dan heel erg.
Kom ik niet aan het gas en laat ik hem een kleine minuut lopen is er niks meer aan de hand en loopt hij gewoon normaal zonder stotteren.
Wie weet waar dit aan ligt.
zou kunne hoor de coulasse is onlangs nog vervangen geweest, want hij rookt nie ofzo ze, tis alleen als ik hem smorgens start, maar als hij even draait ist weg, maar die koeldarm scheurt wel altijd aan dat spanriemke, maar die darm word vervangen, khoop dat het dan betert, hij gaat nog redelijk goed hoor...
Koop geen auto... koop een GSi