Astra RIP
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11174
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Idd... kostte bijna geen knaak.
Zag op marktplaats wel andere vraagprijzen staan, misschien kan ik er met de tijd nog iets meer uithalen.
Maar idd, ik kan mooi weer rijden als de knie goed te buigen is.
1.4 met 92pk en trekhaak.
Zag op marktplaats wel andere vraagprijzen staan, misschien kan ik er met de tijd nog iets meer uithalen.
Maar idd, ik kan mooi weer rijden als de knie goed te buigen is.
1.4 met 92pk en trekhaak.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11174
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Heej Erwin, heb je deze gezien?
sjorkjeis schreef:Zwarte Opel Astra 2.0GSI16V te koop
km: 157000
bj: 1992
pk's: 150
Is een prima auto met geweldige prestaties. Heeft in 02/2005 een grote onderhoudsbeurt gehad bij de Opel dealer (heb de papieren nog) en vorige week (week44 is de uitlaat weer helemaal in orde gemaakt. De originele einddemper was aan vervanging toe en is vervangen door een (nieuwe) Sebring uitlaat met een mooi geluid (zeker niet hard!).
Kort samengevat staat hij in goede staat alsmede ook de lak.
Enige 2 "defecten" zijn toerenteller en ventilatie ( blaast wel maar snelheid is niet instelbaar)
Opties:
Schuifdak
Boordcomputer
Sportstuur
Traction Control
Ook functies als ABS en Stuurbekrachtiging zijn aanwezig.
De velgen zijn ook nog in goede staat en dit zijn de originele velgen hetgeen past bij een GSI!
Ik verkoop de auto omdat ik sinds kort samenwoon en een auto van het werk heb + mn vriendin ook al een auto heeft.
Het is een mooie auto die alles heeft voor veel rijplezier: GSI bodie-kit, (originele) kuipzetels, goede wegligging en een zeer krachtige motor.
Voor verdere vragen kun je mij gerust mailen Groeten J.Inghels
http://img253.imageshack.us/img253/3010/010100078ls.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/5690/010100069gc.jpg
http://img453.imageshack.us/img453/6250/010100055nc.jpg
Laatst gewijzigd door RedBill op 21 feb 2006 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Als die meer als 1250 euro kost is het fout.
Sjonnie spiegels.
Sjonnie uitlaat.
Geblindeerde ruiten achter = ik heb afkeer aan...
Velgen zijn vies... zo verkoop je geen auto.
Ingevoerd... rijd nog niet lang in NL, kun je weinig aan navertellen.
Het is en blijft een roestmobiel van dat bouwjaar, no-go.
Ik wil geen GSi meer, verzekering kwa student zijnde is te duur.
Maar iig bedankt voor het meedenken.
Motor is eruit, en heb hem al even netjes gemaakt.
Kabelboom is eruit gehaald.
Dashboard is los... stuur moet er af, dan kan die er ook uit.
Interieur op wat kappen na bijna leeg.
Morgen buiten op bokken neerzetten, en de assen en rest spul eronder uit.
Dan blijft er over een kaal krom chassis.
V.d. week ophalen, weg ermee naar de sloop.
En dan alles maar even op foto's zetten wat verkocht gaat worden.
PUNT
Sjonnie spiegels.
Sjonnie uitlaat.
Geblindeerde ruiten achter = ik heb afkeer aan...
Velgen zijn vies... zo verkoop je geen auto.
Ingevoerd... rijd nog niet lang in NL, kun je weinig aan navertellen.
Het is en blijft een roestmobiel van dat bouwjaar, no-go.
Ik wil geen GSi meer, verzekering kwa student zijnde is te duur.
Maar iig bedankt voor het meedenken.
Motor is eruit, en heb hem al even netjes gemaakt.
Kabelboom is eruit gehaald.
Dashboard is los... stuur moet er af, dan kan die er ook uit.
Interieur op wat kappen na bijna leeg.
Morgen buiten op bokken neerzetten, en de assen en rest spul eronder uit.
Dan blijft er over een kaal krom chassis.
V.d. week ophalen, weg ermee naar de sloop.
En dan alles maar even op foto's zetten wat verkocht gaat worden.
PUNT
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 20 okt 2005 00:02
- Locatie: Reduzum [FRL]
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11174
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Berichten: 4001
- Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
- Locatie: East-Brabant.
- Contacteer:
Hmmm....even met slijptol de luchthappers amputerennog ?? en die achterste veerpootbrug gaat ook niet mee neem ik aan ???
Blijft zonde, en een triest gezicht
Blijft zonde, en een triest gezicht
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 20 okt 2005 00:02
- Locatie: Reduzum [FRL]
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Veerpootbrug is al gereserveerd.
Ging vanmiddag even om het demonteren v.d. achter schokkers.
Happers wou ik idd er nog even uithalen.
Morgen casco weg, en oud ijzer overblijfselen weg.
Het is jammer... maar elk eind krijgt weer ergens anders een begin.
En dat hou ik hier wel actueel met de tijd.
Ging vanmiddag even om het demonteren v.d. achter schokkers.
Happers wou ik idd er nog even uithalen.
Morgen casco weg, en oud ijzer overblijfselen weg.
Het is jammer... maar elk eind krijgt weer ergens anders een begin.
En dat hou ik hier wel actueel met de tijd.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop