watahyahknow schreef:je ziet die sproeiers voor de zuigerbodemkoeling zowat niet zitten ..... ik dacht dat het kleine kromme pijpjes zouden zijn maar het blijkt een stuk simpeler .
ziet er keurig uit .
ga je de ophanging van de voorwielen nog verstevigen ?
het vermogen zal als je met deze motor klaar bent ongeveer het 3 dubbele zijn als dat van een standaard astra en er is er hier al eens eentje geweest met een turboastra waar het wiel het voorscherm indeukte omdat de onderste draagarm was afgebroken .
"
ben benieuwd over wie je het hebt?
want ik denk dat je echt wel heeeel veel vermogen moet hebben om dat voor elkaar te krijgen
ik vermoed dat dit een 400 pktjes zal leveren.
maar ik ken er meer met ongeveer dit vermogen en het enige wat snel defect gaat is of zijn de motorsteunen en die kan de makkelijk laten vulkaniseren
is gewoon door een te hoge belasting.
het BLIJFT een Astra. wat je er ook voor blok in of remmen onder gooit.
Belasting van wielgeleidingselementen neemt gewoon behoorlijk toe.
Daarom moeten die draagarmen verstevigd worden.
Roadrunner was niet de enige, iemand met een vectra op het opel foprum heeft het ook gehad. Draagarmen gewoon even extra vast lassen, of groep a draagarmen nemen
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
Draagarmpie op een plaat ijzer leggen ---->>rondom vastlassen die zooi ---->> met de plasmasnijder grof wegsnijden ----->> de rest met de slijptol met een schuurschijf mooi afwerken --->> nieuw verfje drop en klaar....
kosten....1 drol
Je kan ook een plaatje 4 of 5 mm laten watersnijden, zodat ie er mooi invalt, dat scheelt weer een discussie met de APK boef, want dan zie je het bijna niet
Alpine Promo Team™ SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Ja, maar da's nie leuk he.....dan heb je alsnog een doorsnee Astra Toerbo, het is juist zo'n leuk projekt omdat het bizar veel PK's gaat opleveren
Als je een beetje in de tuning bizz wil gaan meeëten, moet je natuurlijk wel met een sterk demoprojekt komen he, en dat kan je van dit lieve LETje wel zeggen denk ik
En ik geloof er geen reet van dat Robbie en kornuiten zich gaan laten weerhouden door een hardware probleempje wat redelijk simpel te voorkomen is door wat laswerk
NO F@KKIN' WAY
Alpine Promo Team™ SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)