Tankklepje
Tankklepje
Hallo,
nu is van de week mijn tankklepje kapot gegaan,
het klemmetje waar die mee sloot op de wage is afgebroken.
Nu heb ik een nieuwe gekocht en na een keer openen en sluiten
weer hetzelfde verhaal, is dit normaal bij een astra want ik
heb hier nog nooit iemand anders over horen klagen.
Mazzels
nu is van de week mijn tankklepje kapot gegaan,
het klemmetje waar die mee sloot op de wage is afgebroken.
Nu heb ik een nieuwe gekocht en na een keer openen en sluiten
weer hetzelfde verhaal, is dit normaal bij een astra want ik
heb hier nog nooit iemand anders over horen klagen.
Mazzels
Als je naast je schoenen loopt, krijg je vieze sokken...
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
het zijn die 2 plastic rondjes aan het tankklepje zelf,
waar die ook op sluit als je de auto afsluit.
Ik zal morge eens een foto make van het klepje dat
het wat duidelijker is.
Kweet alleen wel dat dit geen gezicht is als het tankklepje niet
goed sluit, ik wil een fatsoenlijke wagen hebben ,
alles moet dus in orde zijn en werken he
Owja het is een origineel klepje
waar die ook op sluit als je de auto afsluit.
Ik zal morge eens een foto make van het klepje dat
het wat duidelijker is.
Kweet alleen wel dat dit geen gezicht is als het tankklepje niet
goed sluit, ik wil een fatsoenlijke wagen hebben ,
alles moet dus in orde zijn en werken he
Owja het is een origineel klepje
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
misschien duwt het motortje het oogje wel scheef, misschien motortje afstellen ???
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hmm...tis nou beroerd pokkeweer buiten, zodra het zo droog is, zal ik ens even buiten gluren wat het probleem nou zou kunnen zijn....lijkt eigenlijk gewoon op beroerde materiaal kwaliteit
Ik heb trouwens nog wel een kleppie voor je, alleen issie rood (uiteraard ) Is gewoon hetzelfde van een station volgens mij..
[EDIT] ik heb even gegluurd tussen de buien door, maar dat sluitinkje kan je volgens mij verstellen, zit ie wel goed ???
Het geheel is maar van plastic natuurlijk, zou best kunnen dat het oogje nét even niet lekker zit t.o.v. dat U clippie waarin hij geklikt wordt....
Heb ook geen idee hoe je dat nou zou moeten afstellen misschien half los zetten zodat ie met dichtklikken op de goede plek schuift, dan voorzichtig opendoen en vastzetten......mijn indruk van het geheel is dat het toch wel redelijk stevig is qua construktie, MITS het geheel goed is afgesteld.... [/EDIT]
Ik heb trouwens nog wel een kleppie voor je, alleen issie rood (uiteraard ) Is gewoon hetzelfde van een station volgens mij..
[EDIT] ik heb even gegluurd tussen de buien door, maar dat sluitinkje kan je volgens mij verstellen, zit ie wel goed ???
Het geheel is maar van plastic natuurlijk, zou best kunnen dat het oogje nét even niet lekker zit t.o.v. dat U clippie waarin hij geklikt wordt....
Heb ook geen idee hoe je dat nou zou moeten afstellen misschien half los zetten zodat ie met dichtklikken op de goede plek schuift, dan voorzichtig opendoen en vastzetten......mijn indruk van het geheel is dat het toch wel redelijk stevig is qua construktie, MITS het geheel goed is afgesteld.... [/EDIT]
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
Haha ja mits het goed is haha, maar hij heeft het altijd goed gedaan ja tot voor kort dan, enja gister had iki een nieuw klepje op de kop getikt voor 10 euro maar toen was ie na 1 keer openen en sluiten weer afgebroken...
Maarja wie mooi wil zijn (en dus GSI wil rijde) moet pijn lijde he
Nu moet ik weer ergens even een klepje score en nog een poging wagen,
maar bedankt voor de tip ik zal het eens proberen...
Ps wat moet je voor dat klepje hebben..??? Anders kunnen we dat meteen de eerst volgende meeting keertje regelen, aangezien we nog
al een beetje ver van elkaar wonen..
Mazzels en bedankt..!!!
Maarja wie mooi wil zijn (en dus GSI wil rijde) moet pijn lijde he
Nu moet ik weer ergens even een klepje score en nog een poging wagen,
maar bedankt voor de tip ik zal het eens proberen...
Ps wat moet je voor dat klepje hebben..??? Anders kunnen we dat meteen de eerst volgende meeting keertje regelen, aangezien we nog
al een beetje ver van elkaar wonen..
Mazzels en bedankt..!!!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Bak koffie en een broodje hamburger
moejje me wel helpen herinneren, ben al op leeftijd he....korte termijn geheugen heb ik 10 jaar geleden al opgerookt
moejje me wel helpen herinneren, ben al op leeftijd he....korte termijn geheugen heb ik 10 jaar geleden al opgerookt
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Nope....en die gasten praten nog een beetje wacky ookBASS GSI schreef:HAHA is goed komt in orde ...
Maarja het geheugen van de jeugd van tegenwoordig is er
ook niet op vooruit gegaan ..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- GSi Twente
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Als het goed is heb je twee van die rondjes aan de binnenkant zitten.
De onderste is degene waar de pen inschiet om hem op slot te zetten.
Je kunt het zelf even doen met lijm. Gewoon het bovenste rondje (die er nog wel op zit) eraf snijden/zagen etc. en op de plek van het onderste rondje plakken. Let op, je moet hem wel even meten, dus dat de pen er wel doorheen kan. (Tankkapje open en cv op slot doen, dan tankklepje dicht en je kunt het e.e.a. afstellen, lijmen.
succes
De onderste is degene waar de pen inschiet om hem op slot te zetten.
Je kunt het zelf even doen met lijm. Gewoon het bovenste rondje (die er nog wel op zit) eraf snijden/zagen etc. en op de plek van het onderste rondje plakken. Let op, je moet hem wel even meten, dus dat de pen er wel doorheen kan. (Tankkapje open en cv op slot doen, dan tankklepje dicht en je kunt het e.e.a. afstellen, lijmen.
succes
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!