dat vind ik juist geen gezicht.watahyahknow schreef:je had de ruimte matzwart kunnen spuiten met een knikkerbus dat zou er al beter en verzorgder uitzien .
Marty's 2006 Project
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Dan maar een keer flink poetsen.Laagvlieger schreef:dat vind ik juist geen gezicht.watahyahknow schreef:je had de ruimte matzwart kunnen spuiten met een knikkerbus dat zou er al beter en verzorgder uitzien .
Een auto voor alle dag mag vies worden.
Dus zo erg is dat dan niet.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
En sinds wanneer moet je voorplaat verlicht zijn ????
Volgus mij maggie die plaat overal planten waar je wilt, als ie maar zichtbaar is. Achter je voorruit zittie in de weg, je dash beschadigt, en het is een losliggend nogal scherp voorwerp op je dashbord, lijkt me niet erg handy elke keer als je een sprintje trekt bij het stoplicht, die plaat tussen je kunstgebit
Gewoon een vierkante plaat naast je luchthappert, en oom agent moet gewoon ze bek houwe en terug de bossies in met z'n lasergame item
Lijkt me trouwens ook wel de sport om hem er zodanig op te zetten dat ze hem niet kunnen gebruiken als mikpunt om te laseren
Volgus mij maggie die plaat overal planten waar je wilt, als ie maar zichtbaar is. Achter je voorruit zittie in de weg, je dash beschadigt, en het is een losliggend nogal scherp voorwerp op je dashbord, lijkt me niet erg handy elke keer als je een sprintje trekt bij het stoplicht, die plaat tussen je kunstgebit
Gewoon een vierkante plaat naast je luchthappert, en oom agent moet gewoon ze bek houwe en terug de bossies in met z'n lasergame item
Lijkt me trouwens ook wel de sport om hem er zodanig op te zetten dat ze hem niet kunnen gebruiken als mikpunt om te laseren
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- nudeltuning
- forum-gebruiker
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Het heeft even geduurd, en na een hoop tegenslag begint het er nu toch naar uit te zijn dat het beestje binnenkort weer onder mijn bewind zijn best kan gaan doen.
Wagen heeft nu eindelijk gelopen, en zodra de injectoren terug zijn van hun reiniging is het feestje compleet.
Laatste twee foto's die ik zaterdag heb genomen:
Wagen heeft nu eindelijk gelopen, en zodra de injectoren terug zijn van hun reiniging is het feestje compleet.
Laatste twee foto's die ik zaterdag heb genomen:
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Pffff..wordt onderhand geen tijd ook zeg....bijna 2 maanden nu volgens mij
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
super man
nu nog dta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
nu nog dta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik